درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:32   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32035صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:48
گزارش برگزاری شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه هر انتقاد رسانه ای را مدیران روابط عمومی حمل بر دشمنی و کینه نگذارند، گفت: انتخاب مشاور رسانه ای برای مدیران دستگاههای اجرایی پیشنهاد خوبی است و بررسی می شود.
  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی: پیشنهاد انتخاب مشاور رسانه ای برای مدیران دستگاههای اجرایی بررسی می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه هر انتقاد رسانه ای را مدیران روابط عمومی حمل بر دشمنی و کینه نگذارند، گفت: انتخاب مشاور رسانه ای برای مدیران دستگاههای اجرایی پیشنهاد خوبی است و بررسی می شود.

به گزارش شارا از خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی امروز (22 آذر) در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: در سالهای اخیر روابط عمومی ها به سمت انسجام می روند و نشان می دهند روند خوبی در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه باید روابط عمومی ها به کار خود تعلق خاطر داشته باشند، افزود: در گذشته هرکسی به هر دلیلی از سمت خود در دستگاه اجرایی کنار گذاشته می شد او را مسئول روابط عمومی می کردند اما اکنون وضعیت تفاوت کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید بدانیم روابط عمومی ها در چه سطح و جایگاهی قرار دارند، عنوان کرد: باید سمت روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی به سمت ثبات حرکت کند و از افراد علاقمند به این حوزه استفاده شود چرا که در غیر این صورت فرد موردنظر نمی تواند خیلی کارآمد باشد.

حسینی ادامه داد: انسانی که طبع و ذائقه او در بحث خبرنگاری نیست و یا ضعیف است، تاثیری ندارد در حالی که مسئول روابط عمومی باید فعال باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید پرتحرک ترین بخش یک سازمان باشد، افزود: در هر فضایی؛ اخلاق امیدآفرین است و بداخلاقی یأس و ناامیدی به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فلسفه بعثت در دوران جاهلیت را مکارم اخلاق مطرح می کند؛ در فضایی که اخلاقی تلطیف شده باشد؛ انصاف و همبستگی و امید وجود دارد که این موجب تکامل و رشد می شود و از تک بعدی خارج و جامعیت پیدا می کند.

حسینی با اشاره به اینکه مسئول روابط عمومی با همه سلایق و سطوح علمی مختلفد سر وکار دارد و اخلاق را می تواند از طریق نهادینه سازی کند، افزود: باید به اخلاق در فضای کاری به لحاظ اخبار و اطلاعات و آگاه بخشی توجه شود در غیر این صورت درگیر و دار سلب و ایجاب هستیم و خیلی فرصت تفکر و تعمیق در مسائل در چنین فضایی فراهم نیست.

به گفته وی خلاقیت ها و ایجاد فرصت ها یک اختراع نیست بلکه ظرفیتی در روابط عمومی ها و خبرنگاران وجود دارد که از آن باید برای تعامل جامعه و حکومت استفاده شود بنابراین نباید فرصت سوزی داشته باشیم، باید ایجاد فرصت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید از توانمندهای فرصت بهره برداری فراهم شود، گفت: برای اینکه مردم بدانند خادمان آنان در دولت و نظام چه می کنند این رسالت روابط عمومی ها است.

حسینی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید در کار خود تعصب سازمانی داشته باشند تا رشد مطلوب کنند و از جایگاه خود دفاع کنند، عنوان کرد: همچنین خبرنگاران و روابط عمومی ها می توانند در بخش های توسعه فراگیر و متوازن به استان کمک کنند.

وی به ظرفیت های بسیار استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: باید خبرنگاران بسترساز ورود گردشگران به استان باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بعضی از افراد می گویند فقط سیاه و یا سفید و یکی از رسالت های خبرنگاران تغییر این دیدگاه است، افزود: خراسان جنوبی با شما رشد و توسعه پیدا می کند.

حسینی بر لزوم توجه به سرمایه های داخلی در استان تاکید کرد و گفت: البته باید از ظرفیت همه جا استفاده کرد اما باید بیشتر نگاه ما به درون استان باشد و ایجاد این فضا وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها است.

وی ادامه داد: باید آستانه تحمل خود را افزایش دهیم و هر انتقاد و مخالفتی را حمل بر دشمنی و کینه نگذاریم البته نوع نگاه و برداشت ها متفاوت است اما محور کلی یکی است و باید همه برای آن تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مجموعه خبرنگاران و روابط عمومی ها تقویت شوند، اظهار داشت: انتخاب مشاور رسانه ای برای مدیران دستگاه های اجرایی کار خوبی است و آن را بررسی می کنیم.

 

روابط عمومی های برتر خراسان جنوبی تجلیل می شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاههای اجرایی مراحل جمع بندی خود را سپری می کند،گفت: تا پایان امسال از روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی در یک همایش تجلیل می شود.

عباسعلی بهاری امروز (22 آذر) در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: اتاق فکری که به آن اعتقاد داریم هنوز در برخی از بخش ها فعال نشده است.
 

وی با بیان اینکه ارزیابی از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان انجام شده است و تلاش می شود که از روابط عمومی ها برتر در یگ همایش تجلیل شود، افزود: با تشکیل پمج کمیته در حوزه روابط عمومی های استان، به انسجام خوبی رسیده ایم و تلاش می شود که هویت و جایگاه واقعی آنها تثبیت شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید در تبیین عملکردهای نظام برای مردم و جامعه جدی باشیم، عنوان کرد: مدیران باید اقدامات و عملکرد خود را در رسانه ها برای مردم تبیین و توضیح دهند.

وی با بیان اینکه اگر هر دستگاهی از مسیر خودش برود به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید و احتمال موازی کاری و یا خلاف جهت یکدیگر حرکت کردن وجود دارد، گفت: باید با هدف گذاری همه در یک مسیر واحد حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: باید روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ظرفیت سنجی شوند، تا در مراسم های استانی و ملی از توان آنان استفاده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در خصوص تشکیل انجمن روابط عمومی ها، افزود: ما هنوز به این باور نرسیدیم که انجمن به بلوغ کامل خواهد رسید؛ باید این مهم زمانی تشکیل شود که استمرار کار تضمین شده باشد.

بهاری به برگزاری نشست با خبرنگاران فعال حوزه دولت در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این جلس مصوب شد که با تایید استاندار خراسان جنوبی ار ارسال سوالات از سوی خبرنگاران برای مدیران دستگاههای اجرایی ممانعت شود البته خبرنگاران هم باید سوالات خود را در سطح کارشناسی، معاون و مدیرکل برای پاسخگویی طبقه بندی کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاری خود آمادگی پاسخگویی به خبرنگاران را داشته باشند و همچنین در جلسات برای خبرنگاران جایگاه مناسب و ویژه ای برای انعکاس اخبار در نظر گرفته شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری تور بازدید روابط عمومی های دستگاه های اجرایی از رسانه های استان خبر داد و گفت: همچنین بازدید از سد رزه با حضور مسئولان روابط عمومی در دستور کار قرار دارد.

همچنین زینب رمضانی نماینده خبرنگاران خراسان جنوبی و دبیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی هم در این جلسه با تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی به عنوان پیشانی هر نهاد گفت: رسانه ها نیز پل ارتباطی بین مسئولان و مردم دارند و موظف هستند «نقد و نظارت و اطلاع رسانی» را به عنوان دو وظیفه مهم در دستور کار خود قرار دهند.

وی با گلایه از اینکه برخی از مدیران اجرایی و مسئولان روابط عمومی انتظار اطلاع رسانی صرف از رسانه ها را داشته و در مقابل گزارش های انتقادی و سازنده رسانه های استان، موضع گیری می کنند، افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم، باید با گزارش های تحلیلی و انتقادی خود به حرکت هرچه بهتر قطار توسعه استان کمک کنند.

رمضانی به جلسه مشترک مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با خبرنگاران هم اشاره کرد و با بیان اینکه بعد از برگزاری این جلسه،‌ مقرر شد که از ارسال سوال برای انجام مصاحبه با مدیران،‌ با دستور استاندار ممانعت به عمل آید،‌ اظهار داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد که نماینده های خبرنگاران استان در کمیته رسانه که یکی از کمیته های پنج گانه شورای روابط عمومی های استان است،‌ شرکت کنند.

وی همچنین با گلایه از دعوت گزینشی برخی از روابط عمومی ها برای شرکت در جلسات تصریح کرد: هر رسانه،‌ خط و مشی خاص خود را دارد و رویدادها و اتفاقات استان را بر اساس سیاست رسانه خود، منتشر می کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیاری از خبرنگاران استان، به عنوان یک کارشناس و صاحب نظر در حوزه های مختلف‌، می توانند به مدیران اجرایی و مسئولان روابط عمومی مشاوره رسانه ای بسیار تاثیرگذار بدهند، از معاون سیاسی استاندار خواست این موضوع به عنوان یک پیشنهاد مورد بررسی قرار بگیرد.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد