درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:09   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32033صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:08
جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه
جاوید شیرازی - استفاده از نیروهای غیر حرفه ای معمولا باعث روز ضررهای جبران ناپذری می شود. چرا که تغییر یک برداشت و احساس منفی که در اثر یک ارتباط اشتباه در یک مخاطب ایجاد می شود چندین بار مشکل تر از ایجاد یک اثر مطلوب در یک مخاطب بدون پیش گزینه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت های بیمه به لحاظ نوع و ماهیت خدمات خود نیازمند نظام های بازاریابی کارآمد و قدرتمند هستند. کارآمد باید باشند تا توان استفاده از ابزارهای نوین و جذب بیمه نامه را برای ادامه فعالیت شرکت داشته باشند و قدرتمند باشند تا بازارهای خود را حفظ کرده و گسترش دهند.

 

 اما باید توجه داشت که در دنیای اطلاعات کلان، شبکه های مجازی و میدان داری اپلیکیشن ها، تعاریف کارآمدی و قدرتمندی دچار تغییراتی در اولویت بندی مفاهیم متشکله هر یک شده است. در هر دو مفهوم "ارتباط" نه تنها از حاشیه به متن منتقل شده بلکه همچنین در مرکز متن نیز جای گرفته است.

 

در بازاریابی مدرن، کارامدی نظام های بازاریابی تنها استفاده از ابزارهای نوین و جذب بیمه نامه نیست بلکه توانایی در نفوذ در بازارهای نوین و بالقوه و گسترش نفوذ برند در اقشار گوناگون جامعه را در بر می گیرد.

 

همچنین، دیگر تنها تعداد و گستردگی فیزیکی نمایندگی های فروش و رتبه توانگری مالی یک شرکت، نمایانگر قدرت یک شرکت محسوب نمی شوند؛ بلکه نمایشگر واقعی قدرت یک شرکت، این متغییر ها در کنار توانایی در جذب و حفظ هر چه بیشتر مخاطبین گسترده است.

 

بهره مندی از راهبردهای متکی بر اطلاعات کلان و ظهور انواع روش های مدرن بازاریابی از جمله بازاریابی عصبی (Neuromarketing ) همه وهمه از افزایش موقعیت ارتباط در فعالیتهای اقتصادی خبر می دهند.در جهانی که با استفاده از تکنولوژی های ارتباطی، به شدت فشرده، کوچک و متنوع شده و تنوع خدمات به حد اشباع رسیده است، شیوه برقراری ارتباط، حفظ و ادامه آن نیازمند برخورداری از تکنیک های خاصی است.

 

این همان نقطه ای است که نیاز به حضورکارشناسان روابط عمومی در آن به شدت احساس می شود. چراکه ارتباط شمشیری دو سویه است . هم می تواند به قدرت منجر شود و هم می تواند تخریب کند و ضعف بیافریند.

 

در این میدان استفاده از نیروهای غیر حرفه ای معمولا باعث روز ضررهای جبران ناپذری می شود. چرا که تغییر یک برداشت و احساس منفی که در اثر یک ارتباط اشتباه در یک مخاطب ایجاد می شود چندین بار مشکل تر از ایجاد یک اثر مطلوب در یک مخاطب بدون پیش گزینه است. کارشناسان روابط عمومی با ابزارها وتکنیک هایی که در اختیار دارند، از توانایی کنترل و هدایت ارتباط در مسیر مورد نظر برخوردار می باشند.

 

مسیری که نتیجه آن افزایش کارایی و قدرت شرکت متبوعشان است.در عصر شبکه های اجتماعی دیجیتال و عرضه انبوه کالا و خدمات شرکت های بیمه برای باقی ماندن در کورس رقابت، نیازمند تقویت ارتباطات خود هستند و برای این کار نیازمند استفاده از کارشناسان روابط عمومی هستند.


با توجه به مطلب پیش گفته می توان گزاره پایانی را اینگونه ساختار بندی کرد که اگر بپذیریم در شرکت های بیمه همه باید بازاریاب باشند، پس همه بازاریاب ها باید کارشناس روابط عمومی باشند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد