درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:13   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32030صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 21 آذر 1396 - 23:50
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون برگزار شد.
به‌منظور افزایش تعامل، هماهنگی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی بیشتر در خصوص موضوعات مشترک جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاهاجتماعی در ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به‌منظور افزایش تعامل، هماهنگی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی بیشتر در خصوص موضوعات مشترک جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاهاجتماعی در ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هادی کمرئی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون برگزاری این‌گونه جلسات را در جهت افزایش همدلی و هم‌افزایی بین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون مثبت ارزیابی کرد و افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تخصصی بخش تعاون 70 درصد پرتفوی تسهیلاتی خود را به این بخش اختصاص داده است و آن 30 درصد مابقی خارج بخش نیز به‌منظور تجهیز منابع جهت خدمات‌رسانی بهتر به بخش تعاون درنظرگرفته است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون علی‌رغم توسعه‌ای بودن محدود به بخش خاصی نیست، چراکه تعاونی‌ها در تمام زمینه‌ها شامل، کشاورزی، مسکن، خدمات، حمل‌ونقل، بازرگانی و ... فعال می‌باشند و این سبب می‌شود بانک در کلیه زمینه‌ها فعال باشد.

کمرئی با اشاره به اینکه گردش حساب بخش تعاون از طریق بانک توسعه تعاون سبب افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخش تعاون، سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون و بانک توسعه تعاون از طریق افزایش هم‌افزایی می‌توانند در ایجاد اشتغال بیشتر و از بین بردن فقر در جامعه نقش به سزایی ایفا نمایند.

شایان‌ ذکر است در این جلسه مدیران کل روابط عمومی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و سازمان‌های بهزیستی، صندوق بیمه روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی کشور، تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، صندوق ضمانت وشستا حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد