درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32012صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:05
رییس دفتر رییس‌جمهوری: روابط عمومی‌ها باید تغییر نگرش دهند
رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمود واعظی در جریان بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در جلسه‌ای که با حضور رییس جهاد دانشگاهی و مدیران این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و تاثیرگذاری آنها در جامعه، اظهار کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی به رقیب جدی برای همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها تبدیل شده‌اند؛ چرا که برای هر فردی با تلفن همراه خود و از طریق فضای مجازی و برنامه های ارتباطی مختلفی که در اختیار دارد، به سادگی امکان دسترسی و انتقال اطلاعات فراهم است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش جاذبه کار رسانه‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا از فناوری‌های نوین به خوبی استفاده نمایند. همچنین کارمندان خود را نیز به گونه‌ای آموزش دهند تا از تجربیات گذشته خود برای ایجاد جاذبه برای مخاطبان استفاده نمایند.

 

#محض یادآوری: #آقای رییس گویا فراموش کرده اند که #متولی روابط عمومی دولتی خود ایشان هستند. بهتر نیست به جای #انتقاد از خود و بقول معرف خودزنی پالایشی در زیر مجموعه ناکارامد خود ایشان صورت گیرد. چهار سال آزمون و خطا کافی نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد