درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:55   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آذر 1396 - 15:48
برگزاری نشست شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری روابط عمومی‌های بنیاد شهید
هفدهمین نشست شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مؤسسات تابعه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفدهمین نشست شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مؤسسات تابعه برگزار شد.

به گزارش “شارا، علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 12 آذرماه در هفدهمین نشست شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری
روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مؤسسات تابعه با اشاره به افزایش فعالیت‌های فرهنگی بنیاد در ماه‌های پایانی سال گفت: با توجه به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه مبارک فجر و به‌خصوص برنامه های بزرگداشت روز شهید در اسفندماه، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای در ایام منتهی به این مناسبت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.


وی با اشاره به ارائه عملکرد 100 روزه فعالیت‌های دولت دوازدهم گفت: پس از ارائه این گزارش توسط رییس جمهوری محترم، تمام دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به ارائه چنین گزارشی در حیطه فعالیت‌های خود هستند که بخش عمده پیگیری و اجرای این موضوع بر عهده روابط عمومی‌هاست.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اجرای مصوبات جلسه گذشته شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مؤسسات تابعه گفت: یکی از این مصوبات تشکیل شورای مناطق روابط عمومی‌ها بود که خوشبختانه راه‌اندازی شده است که البته در بخشی از مناطق هنوز به نقطه مطلوب فعالیت نرسیده است. همچنین مصوبه آموزش کارکنان روابط عمومی نیز در حال پیگیری و اجراست.


کریمیان ادامه داد: یکی از مسائل مربوط به روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران محدودیت ساختار نیروی انسانی این بخش است که مذاکرات و پیگیری برای بهبود شرایط نیروی انسانی در روابط عمومی به عمل آمده است.


در ادامه این جلسه بحث و تبادل‌نظر پیرامون اطلاع رسانی دهه مبارک فجر و روز شهید، برگزاری چهارمین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت و چگونگی افزایش تولید محتوا برای فضای مجازی انجام شد./ایثار
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد