درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31938صفحه نخست » سه شنبه، 7 آذر 1396 - 23:05
اجبار صنایع دخانیات در آمریکا به تبلیغ علیه دخانیات
حکمی که سال‌ها قبل صادر شده، به مرحله‌ی اجرا گذاشته شده است. بر اساس این حکم دادگاه فدرال، تبلیغات با موضوع محصولات دخانی بار دیگر به نشریات و تلویزیون آمریکا بازگشته‌اند. البته این بار موضوع اندکی متفاوت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حکمی که سال‌ها قبل صادر شده، به مرحله‌ی اجرا گذاشته شده است. بر اساس این حکم دادگاه فدرال، تبلیغات با موضوع محصولات دخانی بار دیگر به نشریات و تلویزیون آمریکا بازگشته‌اند. البته این بار موضوع اندکی متفاوت است.

تبلیغ با موضوع دخانیات که از دهه‌ها پیش در آمریکا ممنوع بود، به رسانه‌های جمعی بازگشته است. البته نه آن‌گونه که شاید مطلوب تولیدکنندگان این محصولات باشد. موضوع به حکم دادگاهی برمی‌گردد که در سال ۲۰۰۶ صادر شد. قاضی در این حکم صنایع دخانیات را به دروغگویی و فریبکاری افکار عمومی متهم کرد. جریمه: تبلیغات علیه دخانیات در روزنامه‌ها و کانال‌های تلویزیونی بزرگ به مدت یک سال.

بنا به توصیف پایگاه اینترنتی شبکه یک رادیو تلویزیون آلمان، تولیدکنندگان محصولات دخانی حتی در آغاز تیزر تلویزیونی ضد دخانیات به صورت تلویحی اعلام می‌کنند که این اقدام را علیرغم میل باطنی انجام می‌دهند. در ابتدای تیزر تلویزیونی صدایی یکنواخت می‌گوید که کنسرن‌های تولید محصولات دخانی به حکم دادگاه فدرال موظف شده‌اند درباره پیامدهای منفی دخانیان اطلاع‌رسانی کنند.

در فیلم تبلیغاتی همچنین گفته می‌شود: «مصرف دخانیات هر روز به‌طور متوسط جان هزار و ۲۰۰ آمریکایی را می‌گیرد. شمار قربانیان دخانیات بیشتر از مجموع افرادی است که هر سال در این کشور به قتل می‌رسند، خودکشی یا تصادف می‌کنند یا بر اثر عوارض ناشی از ایدز، مواد مخدر یا الکل از بین می‌روند».

درباره شکل و محتوای تبلیغات هم اختلاف نظر وجود داشت. وزارت سلامت آمریکا از محکومان خواسته بود در تبلیغات ضد دخانیات اعتراف کنند که مصرف‌کنندگان را فریب داده‌اند. صنایع دخانیات اما می‌گفتند این رویه تحقیرکننده است. دادگاه تجدید نظر در نهایت حکم داد که تبلیغات موضوع‌محور باشند. تبلیغاتی که اکنون پخش می‌شوند شکلی ساده دارند؛ متن سیاه بر زمینه‌ای سفید. گوینده تبلیغات هم با لحنی متین می‌گوید که کنسرن‌های دخانیاتی سیگارهای خود را عمدا به‌گونه‌ای تولید می‌کرده‌اند که خاصیت اعتیادآور داشته باشند.

انجمن سرطان ایالات متحده خشنود است که صنایع دخانی برای نخستین بار به زیان ناشی از محصولات‌شان به صورت رسمی اذعان کرده‌اند. این انجمن امیدوار است که با کارزار تبلیغاتی کنونی افراد بیشتری نجات پیدا کنند.

این کارزار در عین حال منتقدانی هم دارد. آنها می‌گویند تبلیغات ضد دخانی عموما در روزنامه‌ها و کانال‌های تلویزیونی بزرگ پخش می‌شوند و نوجوانان و جوانان مدت‌هاست از منابع اطلاعاتی دیگر – همچون اینترنت – استفاده می‌کنند.

این نخستین بار نیست که علیه عواقب منفی ناشی از مصرف دخانیات تبلیغ می‌شود. اینترنت هم خالی از این تبلیغات نیست. "مرکز فدرال کنترل و پیشگیری بیماری" در آمریکا مدت‌هاست تبلیغاتی با این مضمون در تلویزیون و اینترنت منتشر می‌کند.

به گزارش dw، منتقدان مصرف دخانیات می‌گویند مبارزه با این محصولات ادامه خواهد داشت. آنها کنسرن‌های تولیدکننده دخانیات را متهم می‌کنند که با محصولات جدید و وعده‌های نادرست به شکار مصرف‌کننده می‌روند. در مقابل کنسرن‌ها بهبود محصولات خود را وعده می‌دهند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد