درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:58   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31925صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 16:04
سه پبشنهاد در خصوص اقدام وزارت نیرو؛ فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی
وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:
  

وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:

 

 

2. استفاده از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی
بد نمی شد که همکارن روابط عمومی وزارت نیرو در تنظیم این فراخوان از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی هم استفاده می کردند. برای مثال شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تهیه شده می توانست راهگشا و کمک کننده باشد.

البته هنوز هم دیر نشده و همکاران ما در وزارت نیرو می توانند در بررسی صلاحیت افراد از دو انجمن روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی و حتی سایر انجمن ها استفاده کنند که شیرینی این اقدام مضاعف شود.
 

2. توصیه نامه انجمن ها
ای کاش مسئولان وزارت نیرو در بخش توصیه نامه علاوه بر توصیه‌نامه از دو نفر مدیران باسابقه و معتبر ترجیحا از متخصصان روابط عمومی و ارتباطات، توصیه نامه از انجمن ها را هم می گنجاندند تا احیانا شائبه فانتزی بودن این اقدام تقویت نشود.


3. در اولویت قرار دادن نیروهای بومی

کلام آخر اینکه همکاران روابط عمومی در مجموعه وزارت نیرو باید در اولویت قرار گیرند که البته در فراخوان چنین چیزی دیده نمی شود.
دوستانی که سالیان سال در این مجموعه فعالیت می کنند و دارای تجربه و صلاحیت تخصصی و حرفه ای در این حوزه هستند و بقول معروف بومی هستند قاعدتا می باید در اولویت قرار گیرند چراکه این افراد هم دارای تخصص روابط عمومی هستند و هم با صنعت نیرو آشنایی کامل دارند و طبیعتا و منطقا باید در اولویت باشند. امیدوارم این مهم در مرحله بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار گیرد.

 تلگرام شارا: https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد