درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:57   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31924صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 15:07
اقدام خلاقانه و متمایز وزارت نیرو؛ فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی
وزارت نیرو در یک اقدام خلاقانه و متمایز، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد.


به گزارش شارا، با انتخاب رضا اردکانیان به عنوان وزیر جدید نیرو یکی از نخستین انتصابات وی، انتصاب "مجتبی نیک روش" به عنوان مشاور وزیر، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نیرو و سرپرست روابط عمومی این وزارتخانه بود.


انتصاب سرپرست برای روابط عمومی نشان دهنده این بود که به زودی وزیر نیرو اقدام به انتخاب فردی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی می کند. اما امروز اداره کل امور اداری و پشتیبانی وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای از اقدام جالب وزارت نیرو برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی خبر داد.


در این اطلاعیه آمده است: "در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم، این وزارت از افراد واجد شرایط و علاقمند به همکاری در سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی دعوت به همکاری می نماید.

 

 

#سه پبشنهاد
 

2. #استفاده از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی
بد نمی شد که همکارن روابط عمومی وزارت نیرو در تنظیم این فراخوان از مشورت و تجربه #انجمن های روابط عمومی هم استفاده می کردند. برای مثال شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تهیه شده می توانست راهگشا و کمک کننده باشد.

البته هنوز هم دیر نشده و همکاران ما در وزارت نیرو می توانند در بررسی صلاحیت افراد از دو انجمن روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی و حتی سایر انجمن ها استفاده کنند که شیرینی این اقدام مضاعف شود.
 

2. #توصیه نامه انجمن ها
ای کاش مسئولان وزارت نیرو در بخش توصیه نامه علاوه بر توصیه‌نامه از دو نفر مدیران باسابقه و معتبر ترجیحا از متخصصان روابط عمومی و ارتباطات، توصیه نامه از انجمن ها را هم می گنجاندند تا احیانا شائبه فانتزی بودن این اقدام تقویت نشود.


3. #در اولویت قرار دادن نیروهای بومی

کلام آخر اینکه همکاران روابط عمومی در مجموعه وزارت نیرو باید در اولویت قرار گیرند که البته در فراخوان چنین چیزی دیده نمی شود.
دوستانی که سالیان سال در این مجموعه فعالیت می کنند و دارای تجربه و صلاحیت تخصصی و حرفه ای در این حوزه هستند و بقول معروف بومی هستند قاعدتا می باید در اولویت قرار گیرند چراکه این افراد هم دارای تخصص روابط عمومی هستند و هم با صنعت نیرو آشنایی کامل دارند و طبیعتا و منطقا باید در اولویت باشند. امیدوارم این مهم در مرحله بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار گیرد.

 تلگرام شارا: https://telegram.me/sharaPR

 

 

به نام خدا
شرح وظایف و شرایط احراز سمت
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو


1. مقدمه
شرایط آب و برق کشور به گونه‌ای است که با تأکید بر مدیریت تقاضا، دوران مدیریت توأمان عرضه و تقاضا را سپری می‌کند. مدیریت تقاضا و ارتقای بهره‌وری در بخش آب و برق، نیازمند تعامل و برقراری ارتباط فعال و سازنده با گروه‌های مختلف ذینفعان هر دو بخش (مصرف‌کنندگان خانگی، صنعتی و تجاری، کشاورزان، سازمان‌های دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های تخصصی، شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، رسانه‌ها، و ...) است. وزارت نیرو هم‌چنین نیازمند ارتباط‌گیری گسترده و استفاده از ارتباطات اجتماعی برای اعتمادسازی، اجماع‌سازی و استفاده از نیروی مردم برای پیشرفت در مسیر مدیریت عرضه و تقاضای پایدار منابع آب و برق است. مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو بر اساس اهداف تشریح‌شده، وظیفه دارد مسئولیت‌های زیر را در این وزارتخانه سازماندهی کند.

2. وظایف مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو
1. ارتقای سطح اعتماد عمومی به وزارت نیرو با پایبندی به شفافیت، اطلاع‌رسانی دقیق، و تسهیل ارتباط با ذینفعان
2. تصمیم‌سازی در خصوص سیاست‌های خبری، ارتباطی و انتشاراتی وزارت نیرو
3. آماده‌سازی زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی و اجرای «قانون انتشار و دسترسی آزادانه به اطلاعات»
4. مدیریت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری اینترنتی فارسی و انگلیسی وزارت نیرو
5. ارتباط‌گیری با رسانه‌ها و ارائه اطلاعات در حوزه آب، و برق و انرژی‌های تجدیدپذیر
6. برنامه‌ریزی و مدیریت «ارتباطات راهبردی» برای ارتقای سطح مشارکت اجتماعی در مدیریت تقاضا و مصرف
7. مدیریت برنامه‌های «ارتباطات کاربردی» مؤثر بر بینش، نگرش و رفتار عمومی برای اعمال اصلاحات در نظام مصرف آب و انرژی
8. مدیریت تولید، انتشار و ارزیابی پیام­ها، محصولات فرهنگی و هنری و برنامه‌های رسانه‌ای اثربخش (در مطبوعات، رادیو و تلویزیون، و فضای مجازی) درباره برنامه­ها و مدیریت­های وزارت نیرو
9. برقراری ارتباطات همسنگ و متوازن با ذینفعان وزارت نیرو
10. ایفای نقش سخن‌گویی وزارت نیرو
11. مدیریت برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، دیدارهای عمومی و سایر رخدادها در وزارت نیرو؛ و اطلاع‌رسانی درخصوص آن‌ها
12. هماهنگی ارتباطات وزارت نیرو با شورای اطلاع‌رسانی دولت
13. پایش اخبار و مطالب منتشرشده در رسانه‌ها درباره وزارت نیرو و اطلاع‌رسانی درخصوص آن‌ها به مدیران وزارتخانه
14. صیانت از حریم وزارت نیرو در مقابل فضاسازی‌های رسانه‌ای
15. انجام مطالعات نظرسنجی و افکارسنجی عمومی و تخصصی در سطح وزارتخانه و سایر گروه‌های ذینفع
16. مدیریت ارتباطات در شرائط بحران و اطلاع‌رسانی سریع و فوق‌العاده در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه
17. مشارکت در تدوین و مدیریت انتشار گزارش‌های دوره‌ای عملکرد وزارت نیرو
18. مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی میان کارکنان و مدیران وزارت نیرو
19. راهبری، ایجاد هماهنگی و نظارت بر عملکرد روابط عمومی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور
20. ساماندهی آرشیو اسناد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی
21. مدیریت اطلاع‌رسانی ملاقات‌های رسمی، سفرهای داخلی و خارجی وزیر نیرو و سایر مدیران ارشد وزارتخانه
22. مدیریت تابلوی اعلانات وزارت نیرو

3. شرایط احراز سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی
1. برخوردار از صلاحیت‌های عمومی بر اساس قوانین کشور
2. مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با علوم ارتباطات، علوم اجتماعی، علوم مهندسی آب و برق
3. حداقل 6 سال سابقه فعالیت کار حرفه‌ای در زمینه مدیریت ارتباطات در روابط عمومی یا سازمان­های رسانه‌ای
4. تسلط به دانش و مهارت­های مدیریت ارتباطات بین فردی، گروهی، سازمانی، اجتماعی و رسانه­ای
5. دارای شناخت مناسب از صنعت آب و برق
6. دارای سابقه در یکی از حوزه‌های روزنامه‌نگاری، فیلم‌سازی، تولید انیمیشن، یا سایر محصولات رسانه‌ای؛ بالاخص در موضوعات مرتبط با آب و انرژی
7. مسلط به مهارت‌های ارتباطات کلامی و نوشتاری در زبان­های فارسی و انگلیسی
8. دارای ارتباطات مناسب با فعالان رسانه‌ای (روزنامه‌ها، خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و ...)
9. آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی عمومی، و نرم‌افزارهای تخصصی حوزه رسانه و ارتباطات
10. تجربه خبرنویسی، ویراستاری و تدوین متون خبری
11. آشنایی با حقوق و قوانین رسانه‌ و روابط عمومی
کارکنان شاغل در وزارت نیرو و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه که دارای شرایط احراز این سمت باشند در اولویت قرار دارند.

4. مدارک مورد نیاز
1. نامه روکش فرم درخواست شامل متنی با حداکثر 800 کلمه که توضیح دهد ویژگی‌ها و توانمندی‌های متقاضی چگونه با نیازمندی‌های سمت مدیر کل روابط متناسب است.
2. تکمیل فرم درخواست
3. توصیه‌نامه از دو نفر مدیران باسابقه و معتبر ترجیحا از متخصصان روابط عمومی و ارتباطات
4. اطلاعات کامل تماس
سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

 

به گزارش تسنیم، برای کسب اطلاع از شرایط احراز، وظایف مربوطه و تکمیل فرم درخواست، لطفا از تاریخ 7آذرماه لغایت 21آذرماه به آدرس www.moe.gov.ir مراجعه فرمائید."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد