درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3192صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1392 - 12:32
برای نخستین بار نشان عالی روابط عمومی اهدا شد+سوابق
در نخستین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشان عالی روابط عمومی به علی دارابی معاون سیمای فعلی سازمان صدا و سیما به دلیل سال‌ها فعالیت در عرصه روابط عمومی اهدا شد. همچنین تقدیرنامه نشان عالی روابط عمومی نیز به مدیران روابط عمومی شهرداری تهران، بانک تجارت و وزارت راه اهدا شد.
  

شارا- نخستین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی "تقدیرنامه و نشان عالی روابط عمومی" خود را به برگزیدگان اعطاء کرد:
 

نشـان عالی روابط عمومـی
دکتر علی دارابی
معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران

 1.      دارای دکتری علوم سیاسی
2.      دارای 12 سال سابقه مدیر کل روابط عمومی در وزارت جهاد سازندگی
3.       انتخاب و معرفی به عنوان روابط عمومی برتر کشور به مدت 5 سال متوالی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
4.      مولف کتاب درآمدی بر جامعه شناسی ارتباطات، فرهنگ و رسانه
5.      مدیریت و انتشار بیش از 5 عنوان کتاب در حوزه روابط عمومی و ارتباطات
6.      انتشار اولین نشریه تخصصی روابط عمومی و ارتباطات در سازمان ها دولتی
7.      عضو شورای راهبردی روزنامه جام جم و شورای سیاست گذاری روزنامه سیاست روز
8.      فعالیت های گسترده فرهنگی، رسانه ای، سیاسی و تالیفات متعدد در این حوزه ها در قالب کتاب و مقالات متعدد.
 
تقدیرنامه نشـان عالی روابط عمومـی
نامدار صداقت
مدیر کل روابط عمومی شهرداری تهران

 1.      مولف کتاب پژوهشنامه روابط عمومی ایران
2.      کسب بیش از 30 رتبه در جشنواره های مختلف روابط عمومی
3.      انعقاد نخستین تفاهم نامه با انجمن بین المللی روابط عمومی
4.      راه اندازی اولین آژانس عکس شهر در ایران
5.      راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی شهر نوشت
6.      فرآیندسازی فعالیت های روابط عمومی در شهرداری تهران
7.      حمایت از تشکل ها و موسسات روابط عمومی ایران
8.      تحقق زیرساخت ها و ساختارهای روابط عمومی الکترونیک در سازمان شهرداری تهران
9.      تولید 70 مستند استانی
10. برون سپاری فعالیت های روابط عمومی و تقویت بخش خصوصی
11. ارتقای سازمانی مدیران و کارشناسان 102 حوزه روابط عمومی و تشکیل و توسعه ادارات روابط عمومی در تمامی رده های سازمانی

 تقدیرنامه نشـان عالی روابط عمومـی
محمدرضا غفوری
مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت

 1.     کارشناس سیستم های مدیریت اطلاعات وزارت نیرو
2.      مدرس علوم IT و ارتباطات در مراکز آموزشی
3.      مدیر کل روابط عمومی وزارت کشاورزی
4.      مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت
5.      دبیر کمیسیون روابط عمومی نظام بانکی (طی چند دوره)
6.      طراح اولین مرکز ارتباط با مشتریان در نظام بانکی کشور
7.      طراح و اجرای اولین شبکه اینترنت/اینترانت شبکه بانکی
8.      کسب رتبه های ممتاز در ارزیابی های ملی و وزارتخانه ای
9.      دریافت تقدیرنامه های مختلف و متعدد در سطح بین المللی و ملی
10.  حمایت از تشکل ها و موسسات روابط عمومی ایران
 
 تقدیرنامه نشـان عالی روابط عمومـی
ناصر رزاق منش
مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

 1.      27 سال سابقه خدمتی موثر در حوزه روابط عمومی
2.      از سال 84 تاکنون مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری
3.      عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران
4.      رییس شورای سیاست گذاری و سردبیر نشریه راهبران
5.      موسس راه اندازی برنامه رادیویی صدای راهبران (از سال 1385) و مسئول شورای
سیاست گذاری برنامه راهبران
6.      دریافت بیش از 50 لوح سپاس در جشنواره های مختلف روابط عمومی
7.      حمایت از تشکل ها و موسسات روابط عمومی ایران
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد جباری
| 1392/2/28 - 10:53 |     1     0     |
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد...
کسانی هستند که در سازمانهای کوچک، بدون داشتن حتی یک نفر نیروی کارشناس با عرق جبین و خون دل خوردن ، سالهاست چراغ فروزان روابط عمومی را روشن و پر فروغ نگاه داشته اند و هر روز عشقشان به این کار بیشتر و بیشتر می شود . ای کاش چشمها را می شستید و جور دیگر هم می توانستید ببینید . دور دستان را به نیکی یاد کردن ، همت است / ورنه هر نخلی به پای خویش می ریزد ثمر . ملاک روابط عمومی برتر و نشان عالی در این حوزه هر چند لایق برگزیدگان شماست اما جناب آقای باقریان عزیز ، ای کاش چشمهایتان به غیر از سازمانهای بزرگ آن هم در پایتخت کشور با اختیار عملها و بودجه هایی که خود شما بهتر از ما میدانید افق های دورتری را میدید .
آب را گل نکنیم :
در فرودست انگار، کفتری می خورد آب .
یا که در بیشه دور، سیره ای پر میشوید .
یا در آبادی ، کوزه ای پر میگردد .
آب را گل نکنیم :
شاید این آب روان ، می رود پای سپیداری ، تا فرو شوید اندوه دلی .
دست درویشی شاید ، نان خشکیده فرود برده در آب .
... مردمان سر رود ، آب را می فھمند .
گل نکردندش ، ما نیز
آب را گل نکنیم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد