درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:54   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31919صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 11:37
رکورد ایرانیان در تلگرام
بررسی های مرکز ملی فضای مجازی در خصوص فعالیت کاربران ایرانی در شبکه تلگرام حاکی از آن است که بیشتر از ۶۷۸ هزار کانال در این شبکه ثبت شده و روزانه ۲ میلیارد بازدید دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های مرکز ملی فضای مجازی در خصوص فعالیت کاربران ایرانی در شبکه  تلگرام حاکی از آن است که بیشتر از ۶۷۸ هزار کانال در این شبکه ثبت شده و روزانه ۲ میلیارد بازدید دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایرانی برآورد فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام طی ۱۰ روز اخیر افزایش بیش از ۸ هزار کانال در بازه زمانی را نشان می دهد. ضمن اینکه تعداد کانالهای ایجاد شده در تلگرام از ۶۷۰ هزار و ۳۹۸ کانال در روز اول بررسی، در حال حاضر به ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال رسیده است.
این درحالی است که از این تعداد کانال، ٢٢٨ هزار و ٣٠٩ کانال به روزرسانی می شوند.


بررسی ها نشان می دهد که طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۱ شب است که بیش از ۲۵۰ هزار مطلب در این ساعت منتشر شده و کمترین مطالب (۱۰ هزار مطلب) در ساعت ۳ صبح انتشار می یابد.


تعداد کل بازدیدهای کانالهای فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز ٢ میلیارد و ١٢٥ میلیون و ٧٠٦ هزار و ٧٩٧ بازدید برآورد می شود و این درحالی است که بیشترین بازدید طی ١٠ روز اخیر به روز ٢٦ آبان با ٢ میلیارد و ٧٠٧ میلیون و ٦٥٠ هزار بازدید بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد