درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:02   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31917صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 6 آذر 1396 - 11:15
مدیرعامل بانک ملی ایران: اصلاح قانون، راه را بر اعلام ورشکستگی های صوری بدهکاران کلان بانکی می بندد
مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد با اصلاح قانون، راه موجود برای اعلام ورشکستگی های صوری توسط بدهکاران کلان بانکی بسته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد با اصلاح قانون، راه موجود برای اعلام ورشکستگی های صوری توسط بدهکاران کلان بانکی بسته شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست حقوقی پیرامون بررسی ورشکستگی اشخاص بدهکار بانکی و آسیب های وارده به امر وصول مطالبات بانک­ها که با حضور جمعی از کارشناسان حقوقی بانک­ ها و مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران برگزار شد، با بیان این که امروز اعلام ورشکستگی به راهکاری قانونی برای نپرداختن بدهی به بانک­ها تبدیل شده است، افزود : دست کم 1500 میلیارد تومان بدهی به بانک ملی ایران مربوط به پرونده های ورشکستگی می باشد.

وی با اشاره به این که معضل اعلام ورشکستگی صوری بدهکاران کلان، امروز همه بانک­های کشور را درگیر کرده است، اظهار کرد : خوشبختانه بانک ­ها خیلی زود متوجه سوء استفاده بدهکاران از این خلآ قانونی شدند و موضوع را به نهادهای تصمیم گیرنده گزارش دادند.

حسین زاده با بیان این که موضوع حتی در رأس سران قوا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شده است، افزود: با اصلاحاتی که برای قانون به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی رفته و امیدواریم هر چه زودتر تصویب شود، بخش قابل توجهی از این مشکل حل خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بانک ملی ایران، افرادی که از ابزار اعلام ورشکستگی برای امتناع از پرداخت بدهی خود به بانک­ ها استفاده می کنند، معمولاً در چند بانک بدهی کلان دارند و از این رو همکاری بانک­ ها در دفاع مشترک و موثر و شناسایی اموال مدعی ورشکسته می تواند بسیار راهگشا باشد.
وی همچنین با تقدیر از اقدامات قابل توجه دادسرای رسیدگی به جرائم پولی و بانکی در بررسی این گونه پرونده ­ها، فعال شدن این دادسرا در شهرهایی به جز تهران را نیز خواستار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد