درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 18:03   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31903صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 2 آذر 1396 - 22:19
موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند. با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند.


با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.


در این باره می‌توانید به نتایج تحقیقی در این رابطه توجه کنید:
83% از زنان آنلاین نسبت به 73% از مردان آنلاین از فیسبوک استفاده می‌کنند.
45% از زنان آنلاین در مقابل 17% از مردان آنلاین از پینترست استفاده می‌کنند.
38% از زنان آنلاین در برابر 26% از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
25% از زنان آنلاین در برابر 24% از مردان آنلاین از توئیتر استفاده می‌کنند.
در شبکه اسنپ چت هم 70% کاربران را زنان تشکیل می‌دهند.


همچنین بر اساس تحقیقات ما در مجموعه female factor، در ادامه نکات ساده‌ای را برای شما عنوان می‌کنیم که در زمان تولید محتوا با هدف جذب زنان در شبکه‌های اجتماعی باید مد نظر قرار دهید:


1- دانش و آگاهی از نظر زنان واحد پول شبکه‌های اجتماعی است
در فرهنگ زنانه بحث کردن و پرداختن به هر محصول و خدمتی کاملا عادی است و ریشه از “ارشد خرید بودن” خانم ها در خانواده‌ها دارد.
زنان از منبع اطلاعات مفید و کابردی برای خانواده، دوستان و همکاران بودن به خود می‌بالند.
با در نظر داشتن این موضوع، شما باید همواره در محتوای خود برای مشتریان و مخاطبین راهکارهایی را عرضه کنید، که ارزش اشتراک گذاری داشته باشند.
زنان تمایل دارند تا همواره در تطابق با سلایق، علایق و … نزدیکان خود باشند.

2- هیجانات الهام بخش رفتارهاست
خواه موجب خنده، گریه یا به فکر فرو رفتن مردم به شکلی متفاوت از گذشته می‌شوید یا خیر؛ بدانید که هیجانات و احساسات خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی موجب تحرک و تعامل می‌شود.
وقتی محتوایی تولید می‌کنید، از خودتان بپرسید:
بدنبال تحریک و بیرون کشیدن چه احساساتی هستم؟
برندها عموماً بر اساس احساسات ساخته شده‌اند، و البته خرید کردن هم اینچنین است.
احساسات و هیجانات عامل و محرک عمل و حرکت هستند.


3- یک کار بصری فوق العاده هر چیزی را میخکوب می‌کند
فراموش نکنیم که جلوه‌های بصری، اگر بدرستی انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند، رسانه خوبی هستند.
حرکت تصاویر متحرک یا همان ویدئو قدرت مسخ کردن بیننده در جای خودش را دارد، حتی اگر بصورت صامت باشد.
وقتی متن و محتوای تبلیغاتی می‌نویسید، از خودتان بپرسید:
می‌تواند یک تصویر باشد؟
می‌تواند یک ویدئو باشد؟
فیلتر چطور؟
یک گرافیک نما یا اینفوگرافیک رنگی؟
فراموش نکنید که در انبوهی از محتوای متنی در فضای اینترنت چشمان خیلی راحت بر روی تصویر می‌لغزند.
پس بر روی بهترین چیزی که می‌توانید سرمایه گذاری کنید.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"