درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:20   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31903صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 2 آذر 1396 - 22:19
موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند. با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند.


با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.


در این باره می‌توانید به نتایج تحقیقی در این رابطه توجه کنید:
83% از زنان آنلاین نسبت به 73% از مردان آنلاین از فیسبوک استفاده می‌کنند.
45% از زنان آنلاین در مقابل 17% از مردان آنلاین از پینترست استفاده می‌کنند.
38% از زنان آنلاین در برابر 26% از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
25% از زنان آنلاین در برابر 24% از مردان آنلاین از توئیتر استفاده می‌کنند.
در شبکه اسنپ چت هم 70% کاربران را زنان تشکیل می‌دهند.


همچنین بر اساس تحقیقات ما در مجموعه female factor، در ادامه نکات ساده‌ای را برای شما عنوان می‌کنیم که در زمان تولید محتوا با هدف جذب زنان در شبکه‌های اجتماعی باید مد نظر قرار دهید:


1- دانش و آگاهی از نظر زنان واحد پول شبکه‌های اجتماعی است
در فرهنگ زنانه بحث کردن و پرداختن به هر محصول و خدمتی کاملا عادی است و ریشه از “ارشد خرید بودن” خانم ها در خانواده‌ها دارد.
زنان از منبع اطلاعات مفید و کابردی برای خانواده، دوستان و همکاران بودن به خود می‌بالند.
با در نظر داشتن این موضوع، شما باید همواره در محتوای خود برای مشتریان و مخاطبین راهکارهایی را عرضه کنید، که ارزش اشتراک گذاری داشته باشند.
زنان تمایل دارند تا همواره در تطابق با سلایق، علایق و … نزدیکان خود باشند.

2- هیجانات الهام بخش رفتارهاست
خواه موجب خنده، گریه یا به فکر فرو رفتن مردم به شکلی متفاوت از گذشته می‌شوید یا خیر؛ بدانید که هیجانات و احساسات خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی موجب تحرک و تعامل می‌شود.
وقتی محتوایی تولید می‌کنید، از خودتان بپرسید:
بدنبال تحریک و بیرون کشیدن چه احساساتی هستم؟
برندها عموماً بر اساس احساسات ساخته شده‌اند، و البته خرید کردن هم اینچنین است.
احساسات و هیجانات عامل و محرک عمل و حرکت هستند.


3- یک کار بصری فوق العاده هر چیزی را میخکوب می‌کند
فراموش نکنیم که جلوه‌های بصری، اگر بدرستی انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند، رسانه خوبی هستند.
حرکت تصاویر متحرک یا همان ویدئو قدرت مسخ کردن بیننده در جای خودش را دارد، حتی اگر بصورت صامت باشد.
وقتی متن و محتوای تبلیغاتی می‌نویسید، از خودتان بپرسید:
می‌تواند یک تصویر باشد؟
می‌تواند یک ویدئو باشد؟
فیلتر چطور؟
یک گرافیک نما یا اینفوگرافیک رنگی؟
فراموش نکنید که در انبوهی از محتوای متنی در فضای اینترنت چشمان خیلی راحت بر روی تصویر می‌لغزند.
پس بر روی بهترین چیزی که می‌توانید سرمایه گذاری کنید.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران