درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:46   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31896صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 1 آذر 1396 - 14:18
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد
دبیر کل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را در حکمی به‌عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان سمنان معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را در حکمی به‌عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان سمنان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقریان با اشاره به سوابق، تجارب و همکاری‌های فی‌مابین وی با ارسال نامه‌ای، سید امیررضا حسینی نژاد را برای همکاری با این رویداد بزرگ در عرصه روابط عمومی و در استان سمنان معرفی کرد.

حسینی‌نژاد با توجه به اهمیت ویژه این کنفرانس در بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور و عرصه بین‌الملل گفت: «چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و دانشگاه‌های خارجی و داخلی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب‌نام در حوزه روابط عمومی، 19 آذر 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود«.

عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و فراهم آمدن بسترهای ارزشمند برای آموزش حرفه‌ای دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی در این کنفرانس اظهار کرد: «در این رویداد علمی آموزشی بزرگ فرصت‌های اطلاع‌رسانی و حمایت‌های علمی و مالی برای دانشگاه‌ها و شرکت‌های خدمت رسان در حوزه‌های مختلف به جامعه روابط عمومی کشور فراهم‌شده است و همچنین شرکت‌کنندگان در کنفرانس از امتیاز دریافت گواهینامه بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد«.

وی گفت: «افرادی که در این استان مایل به شرکت در همایش مذکور هستند می‌توانند برای دریافت فرم و راهنمای کنگره با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تماس حاصل و یا به سایت www.irancpr.ir مراجعه کنند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد