درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:45   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31892صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 30 آبان 1396 - 21:03
در ارتباط با دیگران فعال تر عمل کنیم
چگونه؟ نخستین درسی که آموختم این بود، که نباید به سبب برخی تجربیات امید خود را از دست بدهم. بلکه ضرورت دارد، در ارتباط با دیگران فعال تر عمل نمایم. به عبارت دیگر به جای اینکه منتظر بمانم آنها به سراغم بیایند و به جایی دعوتم کنند، تصمیم گرفتم گام نخست را خودم بردارم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چگونه؟ نخستین درسی که آموختم این بود، که نباید به سبب برخی تجربیات امید خود را از دست بدهم. بلکه ضرورت دارد، در ارتباط با دیگران فعال تر عمل نمایم. به عبارت دیگر به جای اینکه منتظر بمانم آنها به سراغم بیایند و به جایی دعوتم کنند، تصمیم گرفتم گام نخست را خودم بردارم.

 

 البته من هرگز خویشتن را فردی برونگرا نمی دانستم. اما فهمیدم که وقتش رسیده خود را به چالش بکشم، و از کنج عزلت و گوشه راحت خویش خارج شوم. زیرا به خوبی متوجه شدم که منفعل بودن و ناامیدی ای که این انفعال در درونم ایجاد کرده بود، دیگر کارایی ندارد.

 

بنابراین چنین چالشی باید به وجود بیاید. یعنی به این نتیجه رسیدم که به جای اینکه خشمگین شوم که چرا دیگران به ارتباط با من علاقه ای نشان نمی دهند، روی خودم کار کنم. بنابراین تصمیم گرفتم به سراغ فعالیت هایی بروم، که سبب خرسندی ام می شوند.

 

 این کار سبب می شود لذت فراوانی ببرم، به هیجان بیایم، و دیدگاهی مثبت تر پیدا کنم. در نهایت نیز در این محیط دلپذیر پر از احساس لذت و سرخوشی بود، که دریافتم ارتباط با دیگران بسیار ساده تر و آسان تر است. بقیه ماجرا بگونه ای طبیعی پیش رفت. یعنی ارتباط و دوست یابی ام آغاز شد، و همزمان بیشتر احساس آرامش کردم.

 

پژوهش های اخیر در حوزه دانش مغز و سلسله اعصاب نشان داده اند، که نوع انسان از بدو تولد اجتماعی به دنیا می آید. در واقع اجتماعی بودن برایش نه یک گزینه، که یک نیاز است. زیرا ما موجوداتی اجتماعی هستیم.

 

همچنین وقتی گروهی باشیم، بهتر می توانیم در کوران رخدادها و حوادث زنده بمانیم. فراتر اینکه پژوهش های دیگر نشانگر آنند که ما نمی توانیم، بدون داشتن روابط سالم با دیگران به حداکثر توانایی بالقوه خود دست پیدا کنیم.


بنابراین از آنجاکه روابط اجتماعی کلید ادامه حیات و رضایت و خرسندی ماست، برای مهاجرانی که به کشوری نوین کوچ کرده اند، ارتباط برقرار نمودن با دیگران امری بسیار حیاتی به شمار می رود. بنابراین من هم همین کار را کردم.  


سرگرمی مورد علاقه شما چیست؟ شما می توانید به سراغ چه فعالیتی بروید، که بتواند در ایجاد ارتباط های معنی دار با دیگران کمک تان کند؟ / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد