درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 آبان 1397 - 03:44   

«ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»

  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»

  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»
  ویدیو/ روابط عمومی آینده
  احترام به مخاطب
  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد
  بانک ملی ایران 24 ساعته با شماست!
  شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران
  تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
  انتشار ویژه نامه پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران
  رونمایی از چهار کتاب روابط عمومی در کنفرانس روابط عمومی
  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31887صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 30 آبان 1396 - 13:37
هشدار پانزده هزار دانشمند از صد و هشتاد و چهار کشور جهان به بشریت
بیش از 15 هزار دانشمند از 184 کشور جهان با دادن اخطار به بشریت، بر لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات اساسی برای نجات کره زمین تاکید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از 15 هزار دانشمند از 184 کشور جهان با دادن اخطار به بشریت، بر لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات اساسی برای نجات کره زمین تاکید کردند.


لازم به ذکر است که هشدار قبلی به بشریت، 25 سال قبل توسط 1 هزار و 500 دانشمند صادر شده بود. اما کمپین جدید که با نام #ScientistsWarningToHumanity در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، 15 هزار امضاءکننده دارد. ویلیام ریپل از دانشگاه ایالتی اورگان (بانی کمپین) به همراه یکی از دانشجویانش به نام کریستوفر وولف، تصمیم گرفتند، هشدار قبلی را مورد بازبینی قرار داده و با جمع آوری داده های جهانی، تاثیر آن هشدار و تغییراتی که طی 25 سال گذشته رخ داده اند را تجزیه و تحلیل کنند. آنان در پایان تحقیقات خود به روندهای زیر پی بردند:
کاهش دسترسی به آب شیرین
ماهیگیری ناپایدار
افزایش مناطق مرده در اقیانوس ها
انهدام جنگل ها
کاهش تنوع زیستی
تغییرات آب و هوایی
رشد جمعیت

تنها نتیجه مثبت: کاهش سرعت بزرگتر شدن حفره لایه ازون.


ریپل می گوید: این روندها هشداردهنده و گویا هستند. هرچند بهبود در حفره ازون نشان می دهد که بشریت می تواند در هنگام نیاز، بانی تغییر و تحول مثبت باشد.


ریپل پس از انتشار مقاله علمی اش در نشریه BioScience، تصمیم گرفت کمپینی را برای جمع آوری امضاء راه اندازی کند. ریپل می گوید: هرگز تا قبل از آن چنین کاری را انجام نداده بودم. جولای گذشته آن را برای 40 نفر از همکارانم فرستادم. یک روز بعد، 600 دانشمند آن را امضاء کردند. در فاصله دو روز، تعداد امضاها به 1 هزار و 200  و یک ماه بعد به 15 هزار و 364 رسید. 527 نفر از امضاء کنندگان کانادایی هستند.

 

این نشان می دهد که دانشمندان سراسر جهان، به شدت نگران وضعیت کره زمین، محیط زیست و تغییرات آب و هوایی هستند. این کمپین به آنها اجازه داد که نگرانی خود را به صورت جمعی ابراز کنند. ریپل می افزاید: از سال 1992 به این سو، میزان انتشار آلاینده کربن 62 درصد افزایش یافته است. میانگین جهانی دما نیز به موازات آن افزایش پیدا کرده است. از سال 1992 به این سو، جمعیت جهان 35 درصد یا به میزان دو میلیارد نفر افزایش یافته است.


یکی از نگرانی‌های اصلی رشد جمعیت است، اما نه از لحاظ آماری. نگرانی دانشمندان درباره اثرات زیست محیطی رشد جمعیت به دلیل افزایش مصرف گرایی است.


آیلین کریست، از استادان دانشگاه ویرجینیا و یکی از تهیه کنندگان گزارش می گوید: طبقه متوسط در جهان به سرعت در حال رشد است. با اینکه این اتفاق به نوبه خود خبر خوبی است و نشان دهنده نجات تعداد بیشتری از مردم جهان از فقر می باشد، اما رشد سریع طبقه متوسط که هم اکنون بیش از 3 میلیارد نفر از مردم جهان را تشکیل می دهد، اثرات زیست محیطی منفی خواهد داشت. بخصوص که انتظار می رود تا سال 2050، قشر متوسط به 5 میلیارد نفر افزایش یابد.

 

به گزارش ایران جوان، این قشر متوسط است که با خرید لوازم خانگی و اتومبیل، مصرف مواد گوشتی بیشتر و مسافرت، بر روی محیط زیست اثر می گذارد. یکی از راهکارهای موثر، کوچکتر کردن خانواده ها و بالطبع کاهش مصرف از سوی آنها می باشد. نیل به این هدف با قدرت بخشیدن به دختران و زنان، آموزش جنسی و تنظیم خانواده ممکن خواهد بود.

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ مارکز و اسپنسر


  امکان درخواست صدور و ارسال پستی پروانه انتشار رسانه‌ها مهیا شد


  اطلاع رسانی روابط عمومی ها باید به صورت دقیق و جامع باشد


  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر


  دبیرکل کنفرانس روابط عمومی: روابط عمومی ها نیازمند راه حل های مدرن اند


  جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد