درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:51   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31887صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 30 آبان 1396 - 13:37
هشدار پانزده هزار دانشمند از صد و هشتاد و چهار کشور جهان به بشریت
بیش از 15 هزار دانشمند از 184 کشور جهان با دادن اخطار به بشریت، بر لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات اساسی برای نجات کره زمین تاکید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از 15 هزار دانشمند از 184 کشور جهان با دادن اخطار به بشریت، بر لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات اساسی برای نجات کره زمین تاکید کردند.


لازم به ذکر است که هشدار قبلی به بشریت، 25 سال قبل توسط 1 هزار و 500 دانشمند صادر شده بود. اما کمپین جدید که با نام #ScientistsWarningToHumanity در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، 15 هزار امضاءکننده دارد. ویلیام ریپل از دانشگاه ایالتی اورگان (بانی کمپین) به همراه یکی از دانشجویانش به نام کریستوفر وولف، تصمیم گرفتند، هشدار قبلی را مورد بازبینی قرار داده و با جمع آوری داده های جهانی، تاثیر آن هشدار و تغییراتی که طی 25 سال گذشته رخ داده اند را تجزیه و تحلیل کنند. آنان در پایان تحقیقات خود به روندهای زیر پی بردند:
کاهش دسترسی به آب شیرین
ماهیگیری ناپایدار
افزایش مناطق مرده در اقیانوس ها
انهدام جنگل ها
کاهش تنوع زیستی
تغییرات آب و هوایی
رشد جمعیت

تنها نتیجه مثبت: کاهش سرعت بزرگتر شدن حفره لایه ازون.


ریپل می گوید: این روندها هشداردهنده و گویا هستند. هرچند بهبود در حفره ازون نشان می دهد که بشریت می تواند در هنگام نیاز، بانی تغییر و تحول مثبت باشد.


ریپل پس از انتشار مقاله علمی اش در نشریه BioScience، تصمیم گرفت کمپینی را برای جمع آوری امضاء راه اندازی کند. ریپل می گوید: هرگز تا قبل از آن چنین کاری را انجام نداده بودم. جولای گذشته آن را برای 40 نفر از همکارانم فرستادم. یک روز بعد، 600 دانشمند آن را امضاء کردند. در فاصله دو روز، تعداد امضاها به 1 هزار و 200  و یک ماه بعد به 15 هزار و 364 رسید. 527 نفر از امضاء کنندگان کانادایی هستند.

 

این نشان می دهد که دانشمندان سراسر جهان، به شدت نگران وضعیت کره زمین، محیط زیست و تغییرات آب و هوایی هستند. این کمپین به آنها اجازه داد که نگرانی خود را به صورت جمعی ابراز کنند. ریپل می افزاید: از سال 1992 به این سو، میزان انتشار آلاینده کربن 62 درصد افزایش یافته است. میانگین جهانی دما نیز به موازات آن افزایش پیدا کرده است. از سال 1992 به این سو، جمعیت جهان 35 درصد یا به میزان دو میلیارد نفر افزایش یافته است.


یکی از نگرانی‌های اصلی رشد جمعیت است، اما نه از لحاظ آماری. نگرانی دانشمندان درباره اثرات زیست محیطی رشد جمعیت به دلیل افزایش مصرف گرایی است.


آیلین کریست، از استادان دانشگاه ویرجینیا و یکی از تهیه کنندگان گزارش می گوید: طبقه متوسط در جهان به سرعت در حال رشد است. با اینکه این اتفاق به نوبه خود خبر خوبی است و نشان دهنده نجات تعداد بیشتری از مردم جهان از فقر می باشد، اما رشد سریع طبقه متوسط که هم اکنون بیش از 3 میلیارد نفر از مردم جهان را تشکیل می دهد، اثرات زیست محیطی منفی خواهد داشت. بخصوص که انتظار می رود تا سال 2050، قشر متوسط به 5 میلیارد نفر افزایش یابد.

 

به گزارش ایران جوان، این قشر متوسط است که با خرید لوازم خانگی و اتومبیل، مصرف مواد گوشتی بیشتر و مسافرت، بر روی محیط زیست اثر می گذارد. یکی از راهکارهای موثر، کوچکتر کردن خانواده ها و بالطبع کاهش مصرف از سوی آنها می باشد. نیل به این هدف با قدرت بخشیدن به دختران و زنان، آموزش جنسی و تنظیم خانواده ممکن خواهد بود.

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد