درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:08   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31877صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 29 آبان 1396 - 13:24
تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران - بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعالی فرهنگ سازمانی برای نیل به اهدافی والاتر، یک علم است؛علمی بالنده و در مسیر کمال که اداره سازمان ها را در مقایسه با گذشته دستخوش تغییراتی اساسی کرده است.


تجربه های جهانی در این زمینه نشان می دهد که سازمان هایی که از این دانش برخوردارهستند، برای همبستگی بیشتر بین اعضای خود، برنامه ای منسجم و متعالی دارند و بازدهی به مراتب بیشتری نسبت به مجموعه های فاقد این برنامه را شاهد بوده اند.این تجربه می تواند و باید که در نظام بانکی کشور_با توجه به نقش مهم بانک ها در رشد و توسعه اقتصادی_ تکرار و تکثیر شوند.


اما برای رسیدن به این نقطه،تکیه صرف بر علوم اقتصادی پاسخگو نیست و نیم نگاهی نیز به دستاوردهای علوم روانشناسی،جامعه شناسی و حتی مردم شناسانه اجتناب ناپذیر است.


غفلت از دستاوردهای این علوم،ظرفیت های مهمی را که شکوفا شدن آنها می تواند منجر به تحولی مهم در نظام بانکی کشور شود،مغفول می گذارد.


خوشبختانه بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.


به طور مثال برای همه همکارانی که در مجموعه بانک ملی ایران مشغول به کار هستند،نام این بانک، باری عاطفی،ارزشی و احساسی را در بر دارد. همه همکاران بانک این احساس را دارند که در مجموعه ای با جایگاه اجتماعی رفیع مشغول به کار هستند.


بدون شک، تعلق فرد به سازمانی که در آن مشغول به کار است، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت آن سازمان در کامیابی و رسیدن به اهداف والا است و بانک ملی ایران با این پیشینه،از سرمایه ای گرانقدر برخوردار است.


"کارمند بانک ملی ایران" بودن،یک برند است،برندی که در زندگی شخصی، می تواند جایگاه اجتماعی مطلوبی را به فرد اعطا کند.


شکل گیری این برند، ناشی از تعامل سازنده بانک با پیکره اجتماعی در خلال نزدیک به یک سده فعالیت است که به دنبال آن یکی از مهم ترین عوامل سازنده شخصیت اجتماعی کارکنان این بانک نیز شکل گرفته است.


این پیوند از چنان استحکامی برخوردار است که حتی در دوران بازنشستگی نیز فرد را رها نمی کند و فرد بازنشسته همچنان خود را جزو جامعه بزرگ بانک ملی ایران می بیند و حس می کند. به تجربه بارها دیده ایم که عموم بازنشستگان بانک با جدیت و با تعصب مسائل مربوط به بانک را دنبال می کنند و مشتاقانه در قبال آن، کنش دارند.


اما در کنار این موضوع باید به این پرسش مهم پرداخت که چگونه می توان همبستگی درون گروهی موجود را در بانک ملی ایران و میان کارکنان آن افزایش داد؟چگونه می توان این احساسات و عواطف را میان همکاران رشد و ترقی داد و آن را چون میراثی گرانبها به نسل های بعد منتقل کرد؟


و از همه مهم تر چه خطراتی در کمین این حس همبسته به میراث رسیده از نسل های پیشین است و چگونه می توانیم پاسدار این میراث گرانسنگ باشیم؟
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد