درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 07:58   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت
  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛ بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31872صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 29 آبان 1396 - 09:52
روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار
نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر می‌خواهید برندتان ورد زبانها شود و مردم در صحبت‌هایشان با یاد کردن از شما، برایتان تبلیغ کنند، باید در کارتان وجه تمایز برجسته‌ای داشته باشید تا دیگران آن را بخاطر بسپارند و در مورد آن با دوستان و آشنایانشان صحبت کنند. اگر شما با دیگر رقبای تجاری و کاری خود تفاوتی نداشته باشید، احتمالا مردم نیز علاقه‌ای به صحبت در مورد برند شما از خود نشان نخواهند داد.


پس بررسی کنید وجه تمایز محصول یا خدمات شما چیست و بر روی آن سرمایه گذاری کنید بطوری که مردم تمایل داشته باشند تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


شما حتی می‌توانید فهرستی از ویژگیهای خود که ممکن است مشتریان به این دلایل در مورد شما با دیگران صحبت کنند تهیه کرده و بر روی افزایش این نقاط قوت تمرکز کنید.


نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.


بسیاری از ما می‌دانیم که یکسری از محصولات و کالاها مشتری ندارد، ولی تنها دلیلی که از آنها استفاده می‌کنیم، مطلوبتی است که در ذهن ما توسط شرکت تولید کننده ایجاد شده است.


ما می‎دانیم نوشابه مضر است، ما می‎دانیم که پیتزا چه بلایی بر سر معده‎مان می‎آورد و حتی از اثرات استفاده از یکسری لوازم آرایشی و بهداشتی آگاهیم اما حتماً چیزهای مهمتری مثل طعم خوش، احساس برتری، یا زیبایی درذهن ما ضررها را توجیه کرده و ما را به سمت خرید سوق می‌دهند.


ضمناً فراموش نکنید که حتماً مشتری نقاط تمایز منطقی را تایید نمی‌نماید و می‌توانید به سمت یک نقطه تمایز جدید بروید و آن را به ذهن مشتری القا کنید.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)


  انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران