درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 تیر 1397 - 21:12   

یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد

  نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد


ادامه ادامه مطلب دو

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک

  بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شرکت تیلیا تلویزیون چهار و سی‌مور را می‌خرد
  تجربه جهانی حمایت از تولید
  دیدار ترامپ- پوتین؛ نشانه تغییر یا نمایش تبلیغاتی؟
  درخواست ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی در تاجیکستان
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ
  بهترین عکس سال 2018 با آیفون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31867صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 27 آبان 1396 - 12:23
نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.

خوشبختانه واکنش رسانه های اجتماعی به زلزله کرمانشاه فوری بود. کاربران شبکه های اجتماعی با احصاء و انتشار مکرر نیازهای زلزله زدگان، علاوه بر این که توانستند سیل کمک های مردمی را به سمت آنها سرازیر نمایند، آخرین اطلاعات و عکسها از این فاجعه وحشتناک را به اشتراک گذاشتند و آخرین اخبار را نیز توییت کردند.

همچنین در حالی که میلیونها کاربر اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشتند، کمپین های جمع آوری کمکهای اولیه راه اندازی شد و اخبار از خط مقدم جستجو و به اشتراک گذاشته شد.

بعلاوه بعضی از کاربران نیز از این فرصت استفاده کردند تا سؤالات مهمی را مطرح نمایند. برای مثال بسیاری از کاربران از سرقت محموله های اهدایی، بی برنامگی و آماده نبودن سازمانهای دست اندرکار انتقاد کردند و از بی اعتمادی حرف زدند.

کاربران دیگر بر نقش رسانه های سنتی در پوشش فاجعه تمرکز کرده و از ضد و نقیض گویی های آنها انتقاد کردند.

البته نباید اجازه داد که رسانه های اجتماعی به زمین بازی برای کلاهبرداران و شایعه سازان تبدیل شود. میلیونها توییت درباره حسابهای جمع آوری جعلی، کمکهای جعلی از افراد مشهور و گزارشهای جعلی در قالبهای مختلف از مواردی است که شبکه های اجتماعی از آن صحبت کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  گزارش تصویری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/2


  مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی


  پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت


  گزارش تصویری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/1


  ترکیه یک خبرنگار روزنامه جمهوریت را به حبس محکوم کرد


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  سریع‌ترین شارژر موبایل توسط هواوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی