درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:05   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31867صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 27 آبان 1396 - 12:23
نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.

خوشبختانه واکنش رسانه های اجتماعی به زلزله کرمانشاه فوری بود. کاربران شبکه های اجتماعی با احصاء و انتشار مکرر نیازهای زلزله زدگان، علاوه بر این که توانستند سیل کمک های مردمی را به سمت آنها سرازیر نمایند، آخرین اطلاعات و عکسها از این فاجعه وحشتناک را به اشتراک گذاشتند و آخرین اخبار را نیز توییت کردند.

همچنین در حالی که میلیونها کاربر اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشتند، کمپین های جمع آوری کمکهای اولیه راه اندازی شد و اخبار از خط مقدم جستجو و به اشتراک گذاشته شد.

بعلاوه بعضی از کاربران نیز از این فرصت استفاده کردند تا سؤالات مهمی را مطرح نمایند. برای مثال بسیاری از کاربران از سرقت محموله های اهدایی، بی برنامگی و آماده نبودن سازمانهای دست اندرکار انتقاد کردند و از بی اعتمادی حرف زدند.

کاربران دیگر بر نقش رسانه های سنتی در پوشش فاجعه تمرکز کرده و از ضد و نقیض گویی های آنها انتقاد کردند.

البته نباید اجازه داد که رسانه های اجتماعی به زمین بازی برای کلاهبرداران و شایعه سازان تبدیل شود. میلیونها توییت درباره حسابهای جمع آوری جعلی، کمکهای جعلی از افراد مشهور و گزارشهای جعلی در قالبهای مختلف از مواردی است که شبکه های اجتماعی از آن صحبت کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد