درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 آبان 1397 - 10:21   

وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال

  وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال


ادامه ادامه مطلب یک

نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است

  نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟

  نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟


ادامه ادامه مطلب سه

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

  «کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبلور مسئولیت اجتماعی در اداره و مدیریت شهرداری کلانشهر تهران
  انتشار اولین کتاب برندسازی رسانه در ایران
  مشکلات مردان در محل کار
  وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال
  نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است
  نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟
  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری
  ارز اربعین(3) / زائران عزیز نگران پول واریزی خود نباشند
  گزارش تصویری جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به دکتر حسن بشیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31867صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 27 آبان 1396 - 12:23
نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در چند روز گذشته رسانه های اجتماعی به عزاداری قربانیان زلزله کرمانشاه پرداختند و با انتشار متون، اشعار و عکسهای مختلف و البته متفاوت یاد قربانیان زلزله را گرامی داشتند.

خوشبختانه واکنش رسانه های اجتماعی به زلزله کرمانشاه فوری بود. کاربران شبکه های اجتماعی با احصاء و انتشار مکرر نیازهای زلزله زدگان، علاوه بر این که توانستند سیل کمک های مردمی را به سمت آنها سرازیر نمایند، آخرین اطلاعات و عکسها از این فاجعه وحشتناک را به اشتراک گذاشتند و آخرین اخبار را نیز توییت کردند.

همچنین در حالی که میلیونها کاربر اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشتند، کمپین های جمع آوری کمکهای اولیه راه اندازی شد و اخبار از خط مقدم جستجو و به اشتراک گذاشته شد.

بعلاوه بعضی از کاربران نیز از این فرصت استفاده کردند تا سؤالات مهمی را مطرح نمایند. برای مثال بسیاری از کاربران از سرقت محموله های اهدایی، بی برنامگی و آماده نبودن سازمانهای دست اندرکار انتقاد کردند و از بی اعتمادی حرف زدند.

کاربران دیگر بر نقش رسانه های سنتی در پوشش فاجعه تمرکز کرده و از ضد و نقیض گویی های آنها انتقاد کردند.

البته نباید اجازه داد که رسانه های اجتماعی به زمین بازی برای کلاهبرداران و شایعه سازان تبدیل شود. میلیونها توییت درباره حسابهای جمع آوری جعلی، کمکهای جعلی از افراد مشهور و گزارشهای جعلی در قالبهای مختلف از مواردی است که شبکه های اجتماعی از آن صحبت کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه


  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تفکر مبتنی بر سناریو و آینده روابط عمومی


  گزارش تصویری جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به دکتر حسن بشیر


  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد


  گزارش تصویری پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ شرکت جهانی داروسازی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد