درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 10:57   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد
  روابط عمومی؛ تعهد مسئولانه
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31857صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 26 آبان 1396 - 21:44
آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن
تا حالا حتما آن دسته از طرفداران پر و پا قرص آیفون که توانایی پرداخت هزینه 1000 دلاری آیفون X جدید را داشته‌اند، به جرگه معتادین به آنیموجی پیوسته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا حالا حتما آن دسته از طرفداران پر و پا قرص آیفون که توانایی پرداخت هزینه 1000 دلاری آیفون X جدید را داشته‌اند، به جرگه معتادین به آنیموجی  پیوسته‌اند.


حتما منظورم را متوجه شدید!!!

و حتما می‌دانید که منظورم از آنیموجی‌ها همان شکلک‌های شخصی سازی شده بر اساس صدا و حالات چهره کاربر است.

آیفون X جدید و بازاریابی یک ایده
آیفون X جدید به اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین مجهز به تکنولوژی کدنویسی چهره، حالت چهره شما را تبدیل به یک اِموجی زنده و متحرک کنید که دقیقاً بازتاب دهنده حالت روحی شما در آن لحظه است.


البته شاید در نگاه اول ویژگی ساده و حتی یک مدُ زودگذر در نظر گرفته شود – اما به هر حال که وارد روح و ذات بشر شده است.


سالیان سال است که دانشمندان این عرصه در حال تحقیق بر روی پدیده‌ای  به نام “شناخت پنهان” هستند که اشاره به تغییر شخصیت ما با پوشیدن لباس‌های مختلف دارد.


برای این تحقیق و پی بردن به نتایج آن دانشمندان از گروهی داوطلب خواستند که روپوش‌های سفید پزشکی بر تن کنند و از اتیکت‌های پزشک و دندانپزشک استفاده کنند و عده‌ای هم بدون اتیکت باشند. معین شده بود که این تحقیق رفتار پاسخ دهندگان را در قبل و بعد از این حالت بررسی کند.


در برابر شگفتی همه، آن دسته از افراد با روپوش سفید که دارای اتیکت پزشک بود، قادر به حل سریعتر و دقیق‌تر مشکلات پس از بر تن کردن روپوش بودند. حتی از سطح بالاتری از اعتماد به نفس برخوردار بودند.


آنهایی که اتیکت دندانپزشک داشتند نیز قدری ارتقاء در وضعیت خود احساس می‌کردند، اما آنهایی که هیچ اتیکتی نداشتند، هیچ تغییری را شاهد نبودند.


پدیده شناخت پنهان در همه وجود دارد، اما آنچنان پیچیده است که به ندرت شاهد آن هستیم.

باید گفت پدیده شناخت پنهان در موارد زیر به روشنی وجود دارد:
زمانی که یک خانم برای یک مهمانی، لباس شبی شیک می‌پوشد و کفش های پاشنه بلند به پا می‌کند، وجود دارد و موجب اعتماد به نفس بیشتر آن خانم می‌شود.


وجود دارد زمانی که یک تاجر یا مذاکره کننده کت و شلوار برند … و یک ساعت رولکس بر دست می‌کند.


وجود دارد در ایده موتورهای هارلی دیویدسون که در واقع به نوعی برای مردانی که وارد بحران میانسالی می‌شوند، جذابیت دارد.


و اما این خصوصیت همچنین در آنیموجی‌های آیفون X جدید نیز وجود دارد.

خواستگاه آنیموجی‌ها
همانند بسیاری از نوآوری‌های دیگری که اپل در طی سالیان متوالی تولید کرده است، به راحتی می‌توانید نشانه‌هایی از ایده اصلی را در جای دیگری بیابید که در این مورد سینجی‌کو در حوالی توکیو است.


در این منطقه تجار و صاحبان کسب و کار در طی ساعت ناهار با لباس هایی از شخصیت‌های مختلف ظاهر شده و با دیگر کارکنان که آنها هم لباس شخصیت‌های دیگری را بر تن دارند به ایفای نقش یا نمایش می‌پردازند. در واقع در این 60 دقیقه از واقعیت جامعه و زندگی دور می‌شوند.


شاید عده‌ای هم بگویند که این موضوع می‌تواند دلیل افزایش 17 درصدی استفاده از ماسک‌های هالوین را در انتخابات اخیر آمریکا توضیح دهد که در آن اکثرا با ماسک دونالد ترامپ حاضر می‌شدند.


در زبان آلمانی برای این مفهوم عبارتی هست تحت عنوان Masken Freiheit به معنای آزادی ماسک‌ها – یا آزادی در پشت ماسک‌ها – آزادی برای بیان هر آنچه که می‌خواهید از طریق یک شخصیت.
از آنجایی که همه چیز شفاف و روشن شده، حریم خصوصی در عمیق‌ترین بحران‌های خودش قرار گرفته است. در واقع یک برابری و موازنه در حال شکل گرفتن است.


این موضوع به تنهایی شاید بتواند دلیل شرکت جستن میلیون‌ها طرفدار شخصیت‌های کمیک و خنده‌دار در برزگترین نمایشگاه‌های آمریکا را توضیح دهد که البته هر یک ملبس به پوشش شخصیت‌های لِگو و جنگ ستارگان هستند؛ و شاید همین موضوع حاکی از آن باشد که آن آنیموجی‌ها که در ابتدا بسیار معصوم به نظر می‌رسند، خود در قالب یک چیز بزرگتر، شاید چیزی بزرگ و اعتیاد آور همانند ابزاری ظاهر می‌شوند که آیفون X جدید نام دارد.
 
منبع: https://www.ibazaryabi.com/the-new-iphone-and-its-addiction

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا