شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در اولین جلسه کارگروههای تخصصی تبلیغات مخاطبان و رسانه ضمن اشاره به گستردگی فعالیتهای جهاد دانشگاهی و نیز ویژگیهای منحصر بفرد این نهاد، گفت: تبلیغات و ارتباطات رسانهای موضوعات بسیار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولیتر و هدفمندتر انجام خواهند شد.
به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، اولین جلسه کارگروههای تخصصی تبلیغات مخاطبان و رسانه روابط عمومیهای واحدهای سازمانی این نهاد عصر دیروز در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: در جریان برگزاری سومین گردهمایی مدیران و رابطان خبری روابط عمومیهای واحدهای سازمانی این نهاد که تیرماه در مشهد مقدس برگزار شد، قول داده بودیم که با برگزاری منظم جلسات کارگروههای تخصصی در زمینه تبلیغات و ارتباطات رسانهای که مورد تاکید رئیس جهاد دانشگاهی بود بتوانیم پیوند صحیحی بین دانش و تجربه برقرار کرده و از توانمندیهای فعالان حوزه روابط عمومی در این نهاد در سراسر کشور بهرهمند شویم.
ابوالقاسم رییسی افزود: خوشبختانه دیروز کارگروههای مورد اشاره در نوبت صبح و عصر در محل دفتر مرکزی برگزار و تصمیمات خوبی نیز گرفته شد که پس از تدوین، در زمان مقتضی اطلاعرسانی خواهد شد.
وی ضمن اشاره به گستردگی فعالیتهای جهاد دانشگاهی و نیز ویژگیهای منحصر بفرد این نهاد از جمله دارا بودن سه خبرگزاری ادامه داد: تبلیغات و ارتباطات رسانهای موضوعات بسیار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولیتر و هدفمندتر انجام خواهند شد.
مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در پایان تاکید کرد: تصمیماتی که در این کارگروهها گرفته میشود حتماً پشتوانه محتوایی دارد و واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با بهرهمندی از این محتواها انشاءالله تغییرات خوبس را در روند کارس خود احساس خواهند کرد.
یادآور میشود، اعضای کارگروههای تخصصی از بین فعالان این حوزه که اعلام آمادگی کرده بودند پس از بررسی سوابق و رزومههای ارایه شده انتخاب و به جلسات دعوت گردیدند.
|