درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31846صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 آبان 1396 - 22:42
ابوالقاسم رئیسی تصریح کرد: ۲ موضوع مهم تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای در جهاد دانشگاهی هدفمند می‌شوند
مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در اولین جلسه کارگروه‌های تخصصی تبلیغات مخاطبان و رسانه ضمن اشاره به گستردگی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و نیز ویژگی‌های منحصر بفرد این نهاد، گفت: تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای موضوعات بسیار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولی‌تر و هدفمندتر انجام خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در اولین جلسه کارگروه‌های تخصصی تبلیغات مخاطبان و رسانه ضمن اشاره به گستردگی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و نیز ویژگی‌های منحصر بفرد این نهاد، گفت: تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای موضوعات بسیار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولی‌تر و هدفمندتر انجام خواهند شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، اولین جلسه کارگروه‌های تخصصی تبلیغات مخاطبان و رسانه روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی این نهاد عصر دیروز در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: در جریان برگزاری سومین گردهمایی مدیران و رابطان خبری روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی این نهاد که تیرماه در مشهد مقدس برگزار شد، قول داده بودیم که با برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های تخصصی در زمینه تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای که مورد تاکید رئیس جهاد دانشگاهی بود بتوانیم پیوند صحیحی بین دانش و تجربه برقرار کرده و از توانمندی‌های فعالان حوزه روابط عمومی در این نهاد در سراسر کشور بهره‌مند شویم.


ابوالقاسم رییسی افزود: خوشبختانه دیروز کارگروه‌های مورد اشاره در نوبت صبح و عصر در محل دفتر مرکزی برگزار و تصمیمات خوبی نیز گرفته شد که پس از تدوین، در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به گستردگی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و نیز ویژگی‌های منحصر بفرد این نهاد از جمله دارا بودن سه خبرگزاری ادامه داد: تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای موضوعات بسیار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولی‌تر و هدفمندتر انجام خواهند شد.


مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در پایان تاکید کرد: تصمیماتی که در این کارگروه‌ها گرفته می‌شود حتماً پشتوانه محتوایی دارد و واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با بهره‌مندی از این محتواها ان‌شاءالله تغییرات خوبس را در روند کارس خود احساس خواهند کرد.

یادآور می‌شود، اعضای کارگروه‌های تخصصی از بین فعالان این حوزه که اعلام آمادگی کرده بودند پس از بررسی سوابق و رزومه‌های ارایه شده انتخاب و به جلسات دعوت گردیدند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد