درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:58   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31845صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 24 آبان 1396 - 17:13
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران و مردم زلزله زده سرپل ذهاب
مدیرعامل بانک ملی ایران امروز برای اطلاع از آخرین وضعیت زلزله زدگان مناطق غربی کشور، راهی کرمانشاه شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل بانک ملی ایران امروز برای اطلاع از آخرین وضعیت زلزله زدگان مناطق غربی کشور، راهی کرمانشاه شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جریان این سفر، به شعبه مرکزی بانک ملی ایران در سرپل ذهاب رفت و از نزدیک با کارکنان این شعبه گفت و گو کرد.

وی ضمن عرض تسلیت بابت این سانحه تلخ که موجب سوگوار شدن مردم کشور شد، گفت: غم از دست دادن جمعی از هموطنانمان در کرمانشاه مرا بسیار اندوهگین کرد و با وجود اینکه عازم همایشی در بابلسر بودم، سفرم را لغو و به کرمانشاه آمدم.

حسین زاده ادامه داد: ما نگران سلامتی شما بودیم و سلامتی همکاران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه خانه و تجهیزات ساخته می شود و نگرانی در این باره وجود ندارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از انجام اقدامات لازم برای اسکان همکاران آسیب دیده در زلزله خبر داد و تاکید کرد: هماهنگی هایی برای ساخت مسکن در محلی امن و در نزدیک ترین شهر به کارکنان آسیب دیده در اثر زلزله صورت گرفته است و مراحل ساخت خانه را به سرعت انجام می دهیم.

دکتر حسین زاده خطاب به کارکنان شعبه سر پل ذهاب این بانک گفت: روزهای سختی را با خدمت رسانی در این ایام دارید و قطعا انسان های بزرگ، برای این روزها ساخته شده اند.

وی خواستار ارتباط مستمر رییس شعبه و رییس حوزه این بانک در استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده شد و گفت: یکی از مسئولان را نیز برای خدمت رسانی ویژه به همکاران در این استان در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: عده ای از همکاران را که داوطلب برای کمک رسانی به کرمانشاه هستند را نیز اعزام می کنیم تا بار کاری کارکنان مناطق زلزله زده کمتر شود.

دکتر حسین زاده اضافه کرد: از لحظه نخست اطلاع از این واقعه تلخ، کمیته هایی نیز در بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان تشکیل و تیم پزشکی و امدادی بیمارستان بانک نیز به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین به شعبه بانک سپه در سرپل ذهاب رفت و از کارکنان این شعبه نیز دلجویی کرد.

در ادامه وی از بیمارستان صحرایی و نحوه خدمت رسانی نیروهای اعزامی این بانک در منطقه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت روند درمان مصدومان این سانحه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد