درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 18:06   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31822صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 22 آبان 1396 - 14:23
نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها
به بهانه برگزاری چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی در 19 آذر 1396 - نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی و علم فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه مدیریتی را فراهم می آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد جواد محسن زاده  دانشجوی دکترای ارتباطات و فرهنگ- در عصری زندگی می کنیم که به دوره انفجار اطلاعات، وقوع جامعه اطلاعاتی، گسترش فناوریهای نوین ارتباطی و فضای مجازی شهرت یافته و به همین علت استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارتباطی نوین با توجه به اقتضائات دنیای مدرن، امری ضروری و گریزناپذیر است.


بدون تردید متخصصان و مدیران روابط عمومی‏ به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی؛ جایگاه تعیین کننده‏ای در افزایش آگاهیهای عمومی جامعه، فرهنگ ‏سازی و تنویر افکار عمومی دارند و با توجه بیشتر به تمایز، خلاقیت و نوآوری می توانند اعتمادبخش، وحدت آفرین، مردم محور و منجر به رشد، توسعه، کارآفرینی، حمایت از تولید، رونق کسب و کار، اشتغال، بازاریابی و معرفی مشاغل جدید بویژه در حوزه های مرتبط با اقتصاد دانش بنیان از جمله فناوری اطلاعات، رسانه های نوین ارتباطی، گرافیک، گردشگری و در نهایت رشد اقتصادی و توسعه پایدار درون زا و برون زا شوند.


در این تحقیق، نقش وسایل ارتباط جمعی در توسعه، رشد، نوآوری و موفقیت روابط عمومی و موانع پیش رو بررسی می شود تا مسئولین و کارشناسان حوزه روابط عمومی، ارتباطات و فضای مجازی، منافع سازمان و کارکرد مجموعه مدیریت خویش را فراهم کنند.


با این حال، روابط عمومی شامل فعالیتهای ادامه داری است که هدف آن اطمینان حاصل کردن از افکار عمومی قوی است و به عنوان چشم بینا، وظیفه سنجش فضای جامعه و زبان و بیان رسای یک سازمان را بر عهده دارد چراکه هم دریافت پیام و هم انتقال پیام بر عهده این بخش سازمان است.


فعالیتهای روابط عمومی کمک به جامعه در جهت شناخت شرکت و محصولات یا خدمات شرکت یا سازمان و شامل نقشهای اظهاری (اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد و برنامه‌های سازمان و...)، تفسیری (جمع‌آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل آنها)، مذاکره ای (گفتگو با مدیران، نخبگان، نویسندگان، علما و مدیران)، مشورتی (از قبیل مشاوره با مدیران و رهبران فکری) و نمایشی می باشد.


کارشناسان، متولیان و مسئولان روابط عمومی با استفاده از بستر رسانه ها و پایگاههای وسایل ارتباط جمعی نوین با تمایز، خلاقیت، نوآوری و بهره گیری از هنر تبلیغات، ارتباطات تصویری می توانند منجر به نوآوری در تبلیغ، ایجاد جاذبه، ارزش و انتقال پیامها در کمترین زمان با سرعت غیرقابل قیاس با تأثیرگذاری و امکان ارزیابی سریع بازخورد و ارتباط بی واسطه با مخاطبان شوند.


نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی و علم فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچنین برگزاری سمینارها، دوره های آموزشی، استفاده از گرافیک اطلاع رسان و ارتباطات گرافیکی (غیرکلامی) باعث رقابت سالم، مشارکت گرایی و جذب مخاطبان، حرفه گرایی و آموزش، فرهنگ سازی، اصلاح سبک زندگی، معرفی، تبلیغ و فروش محصول، برهم زدن عادات غلط و تنویر افکار عمومی و مدیریت تفاهم میان سازمان و ذینفعان برای تضمین منافع مشترک و در نهایت پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه مدیریتی را فراهم می آورد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی