درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 16:06   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشاور رسانه ای رئیس شورای استان گیلان در رشت منصوب شد
  سپرده ارزی باز کنید، سود ارزی بگیرید
  ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک ملّی ایران
  با پیش بینی شهرآورد پایتخت از بانک ملّی ایران جایزه بگیرید!
  سناریوی توانمند سازی برای "وضعیت بی تصویری"
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31814صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 21 آبان 1396 - 14:28
رکورد ۴۷میلیون نفری ایرانی‌ها در استفاده از اینترنت موبایل
تعداد کاربران اینترنت ثابت را که در خانه‌ها کاربرد دارد به زحمت می‌توان با کاربران اینترنت موبایل مقایسه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعداد کاربران اینترنت ثابت را که در خانه‌ها کاربرد دارد به زحمت می‌توان با کاربران اینترنت موبایل مقایسه کرد.

برخلاف بقیه نقاط دنیا که کاربران اینترنت خانگی‌شان بیشتر و مصرف اینترنت همراه‌شان کمتر است، در ایران موبایل به دست‌ها حرف اول را می‌زنند. مرکز بررسی‌های فنی و اقتصادی وزارت ارتباطات روز گذشته در گزارشی درباره آخرین وضعیت گسترش فناوری اطلاعات در کشور اعلام کرده تعداد کاربران اینترنت موبایل کشور 47میلیون نفر است.

سرعت بیشتر، پشتیبانی قابل‌قبول و پیچیدگی‌های فنی مربوط به نصب و راه‌اندازی اینترنت همراه در تمامی اپراتورهای کشور در میان دلایلی است که توجه کاربران را به این سو معطوف کرده است. اگر تا همین چند سال پیش، مشترکان اینترنت خانگی باید مدت‌ها در صف پورت خالی منتظر می‌ماندند، حالا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات چند برابر نیاز مشتری‌ها پورت خالی در اختیار دارند. یک روایت تأیید نشده تعداد افزایش 10هزار عددی پورت‌های آزاد را در هر‌ماه نشان می‌دهد.

از این عدد می‌توان 2نتیجه گرفت؛ یکی افزایش تعداد پورت‌ها به‌خاطر افزایش تعداد مشتری‌های درخواست‌دهنده‌ است و نتیجه‌ احتمالی دیگر، تمایل نداشتن کاربران قدیمی به استفاده از این خدمات و پس دادن پورت‌هایشان به ISP (شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی) است. اگر به آمار کاربران تلفن همراه که در سایت وزارت ارتباطات ایران آمده نگاهی بیندازیم، نتیجه‌ دوم محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. این آمار نشان می‌دهد، تعداد کاربران اینترنت همراه در 3‌ماه گذشته (از خرداد تا شهریور 96) از 41به 47میلیون نفر رسیده درحالی‌که تعداد کاربران اینترنت ثابت فقط 10میلیون نفر است. این آمار را اگر در کنار سابقه‌ ارائه خدمات توسط این دو شرکت بگذارید، اینطور به‌نظر می‌رسد که اینترنت همراه در تمامی اپراتورها با وجود سابقه‌ کمتر در بازار نتیجه‌ بهتری گرفته است.

در جهان، هرچند حرف‌هایی درباره‌ استفاده از اینترنت همراه در خانه و کنار گذاشتن ADSL به میان می‌آید اما کاربرپسند بودن این سیستم در کنار امکان استفاده از آن در تلویزیون‌های اینترنتی و وسایلی مثل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی یا سامانه‌های حفاظتی منزل که با سامانه‌ IoT (اینترنت اشیاء) به هم متصل شده‌اند، باعث شده رغبت کاربران در دنیا به استفاده از همان سامانه‌های گذشته باشد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران