درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31813صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 21 آبان 1396 - 13:59
ارزیابی های کارشناسی بانک ملی ایران باید به یک «معیار» تبدیل شود
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارزیابی های کارشناسان بانک ملی ایران از اموال و ماشین آلات باید به معیاری برای ارزیابی سایر کارشناسان تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارزیابی های کارشناسان بانک ملی ایران از اموال و ماشین آلات باید به معیاری برای ارزیابی سایر کارشناسان تبدیل شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  محمود شایان در مراسم افتتاحیه دوره ارزیابی اموال منقول و غیر منقول و همسان سازی ارزیابی ها که با حضور جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان و ارزیابان بانک برگزار شد، با بیان این که ارزیابی عرصه و اعیان و ماشین آلات، مبنای تصمیم گیری های مهم و اساسی در بانک است، اظهار کرد: نظر کارشناس ارزیابی از شروع یک پرونده تسهیلات در آن دخیل است و اثر آن تا سال ها پس از پرداخت یا عدم پرداخت تسهیلات باقی خواهد ماند.

وی افزود: ارزیابان، امین مردم و مسئولان بانک هستند، به همین دلیل هم بانک و هم مشتری از ارزیابان انتظار دارند که منصفانه و با عدالت رفتار کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که باید برای ارزیابی اموال یک مبنای مشخص در قیمت گذاری ایجاد شود، افزود: این معیار می تواند مرجعی برای همه سازمان ها و نهادها باشد و از دیدگاه من با صبغه کارشناسی و توانایی های ارزیابان بانک ملی ایران، ارزیابی های این بانک می تواند به معیاری واحد تبدیل شود.

در این مراسم، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز با بیان این که برگزاری این دوره برای بانک بسیار با اهمیت است، گفت: ارزیابی درست و کارشناسی اموال در کاهش ریسک اعتباری و عملیاتی و نیز مطالبات معوق بانک بسیار موثر است.

هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به این که مدرسان با تجربه و توانمندی برای حضور در این دوره دعوت شده اند، گفت: گاه تفاوت های زیادی در گزارش های کارشناسی دیده می شد، اما با برگزاری این دوره ها تلاش می شود دیدگاه ها به هم نزدیک شود.

وی اظهار کرد: نبود اطلاعات کافی در واحدها باعث ارزیابی های ناصحیح می شود، از این رو تعامل میان کارشناس ثبت، کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس بانک می تواند این مشکلات را برطرف کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد