درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 18:21   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31793صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1396 - 09:35
سه اشتباه در یافتن هدف زندگی از نظر مجله هاروارد
هدفمند بودن به نظر آسان می رسد چون یک تصمیم اساسی برای آینده هر انسان است، تصمیمی که انگیزه تلاش و زندگی را معنادار می سازد. اما به نظر می آید مشکلی وجود دارد که خیلی ها نمی توانند هدفی بیابند یا هدف شان را فراموش می کنند یا می فهمند که نمی توانند به آن دست یابند.
  

هدفمند بودن به نظر آسان می رسد چون یک تصمیم اساسی برای آینده هر انسان است، تصمیمی که انگیزه تلاش و زندگی را معنادار می سازد. اما به نظر می آید مشکلی وجود دارد که خیلی ها نمی توانند هدفی بیابند یا هدف شان را فراموش می کنند یا می فهمند که نمی توانند به آن دست یابند.

به نظر می رسد چند روش اشتباه در مسیر یافتن هدف وجود دارد که بسیاری از انسانها را از رسیدن به آن دور می سازد. اجازه دهید در باره آنها صحبت کنیم:.

1- آدمها فکر می کنند هدف را باید پیدا کنند
هدف یک آس برنده یا یا یک کلید طلایی نیست که ان را بیابیم. هدف چیزی است که ما می سازیم. اتفاقی که در حین انجام کارهای مان ایجاد می شود. این می تواند در هر کاری که انجام می دهیم هم ربط پیدا کند. همه شغل ها اگر تاکید و تمرکزشان در ایجاد زندگی بهتر برای اجتماع باشد در خود هدفی ارزشمند دارند. اکثر شغل های بشر بدون اینکه اعلام شود می توانند در افزایش سلامت عمومی جامعه موثر باشند. اما متاسفانه یک نوع فرهنگ تربیتی در جوامع ایجاد شده است که به بعضی شغل ها احساس قهرمانی و مفید بودن بیشتر می دهد و حتی بعضی از شغل ها را بی ارزش جلوه می دهد.

2 – خیلی ها فکر می کنند باید یک هدف داشت
حتی انسان های استثنایی که خدمت بزرگی به بشریت کردند و به نظر می رسد یک هدف مشخص داشته اند در کنار آن پدر و مادر خوب بودند، عضو مفید جامعه بودند و خیلی چیزهای دیگر، جزو اهداف زندگی شان بود.

ما بدون آنکه متوجه باشیم اهداف متعددی در زندگی داریم که مدام پیگیرشان هستیم. داشتن یک هدف شغلی یا اقتصادی، فقط یکی از هدف های ما است. ما در جستجوی معنای زندگی، همیشه مترصد انواع انگیزه ها برای زندگی مان هستیم. از پروراندن فرزندان سالم و خوب تا یک دوست خوب بودن تا پیگیر مردم نیازمند بودن تا موفقیت های شغلی …

تاکید بر انواع هدف هایی که داریم باعث می شود فشار و ناراحتی ناشی از نداشتن یک هدف مهم و طلایی، از روی دوش ما برداشته شود.

3- هدف های زندگی ثابت و قطعی نیستند
این روزها دیدن افرادی که چندین شغل را تجربه کرده اند یا بعد از طی مسیر طولانی و پرهزینه برای شکل گیری یک هدف، تصمیم به تغییر یا تصحیح مسیرشان گرفته اند تقریبا امری عادی شده است.

همه ما در مسیر رشد شخصیت و شعورمان، مدام راه و هدف و انگیزه های مان تغییر می یابد. این تغییرات نباید برای ما دلسرد کننده باشد و فکر کنیم که آدم بی برنامه و بی هدفی هستیم.

تحول شخصیت و تغییر اهداف زندگی، نشانه عدم تعهد یا پریشانی ما نیست. این یک حقیقت غیرقابل انکارزندگی است که مدام آدم دیگری می شویم.

سئوال زندگی مان نباید این باشد که هدف اصلی ام در زندگی چیست؟ بهتر است به این سطح از فهم خود و دنیا برسیم که هر کاری در هر سطحی می کنیم معنا و مفهوم داشته باشد. اگر از این منظر به هدف و معنای زندگی نگاه کنیم همه حیات ما و فرصت به دنیا امدن ما و همه مراحل به وجود امدن هویت ما و غم و شادی های ما، جزوی از هدف اصلی زندگی ما خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی