درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 16:06   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشاور رسانه ای رئیس شورای استان گیلان در رشت منصوب شد
  سپرده ارزی باز کنید، سود ارزی بگیرید
  ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک ملّی ایران
  با پیش بینی شهرآورد پایتخت از بانک ملّی ایران جایزه بگیرید!
  سناریوی توانمند سازی برای "وضعیت بی تصویری"
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31789صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 19 آبان 1396 - 01:37
توییتر تسلیم شد؛ از این به بعد می‌توان طولانی‌تر جیک جیک کرد
گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.

اگر امروز خواستید توییت کنید و به جای کاراکترشمار، یک دایره در گوشه سمت راست دیدید که با نوشتن هر کاراکتر خط آبی درون آن طولانی‌تر می‌شود، نترسید، حساب شما مشکلی ندارد. این امکان جدید توییتر است.

وقتی توییتر در سال ۲۰۰۶ پا به دنیای شبکه‌های مجازی گذاشت، محدودیت و قانونی را برای توییت‌ها به اجرا گذاشت که تا دیروز معتبر بود، حداکثر طول ۱۴۰ کاراکتری برای هر توییت. اما این محدودیت به ویژه با جذاب‌تر شدن توییتر برای بسیاری از کاربران فعال این شبکه، دست و پاگیر بود. آنها برای دور زدن ۱۴۰ نشانه دست به ترفندهای زیادی زدند. مثلا متن‌های بلند را به صورت عکس در توییتر منتشر کردند یا برای گفتن تمامی حرف‌هایشان به سراغ رشته‌های به هم‌پیوسته از توییت‌ها رفتند که در فضای فارسی برای نمونه به "نخ جیک" یا "رشته توییت" مشهور شدند.

اکنون کاربران توییتر می‌توانند توییت های طولانی‌تری بنویسند تا ۲۸۰ کاراکتر

موضع مخالفان
از روز چهارشنبه (۸ نوامبر/ ۱۷ آبان) که دو برابر شدن شمار کاراکترهای هر توییت عملی شد، واکنش‌ها هم آغاز شد. اجبار به موجزنویسی از زمان تولد توییتر (۲۰۰۶) ادبیات خاصی به توییت‌ها بخشید؛ هم واژه‌های نو متولد شدند و هم راه‌حل‌هایی برای "دور زدن" این اجبار. طرفداران توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری که توییتر را از ابتدا این‌گونه شناخته‌اند، از جمله مخالفان بیشترشدن کاراکترها هستند.

 

مخالفان از جمله می‌گویند "درازنویسی" پایان خلاقیت است و تایم‌لاین را به مکانی برای کُپی‌کاری متن‌های موجود تبدیل می‌کند. طرفداران سرسخت‌تر توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری هم می‌گویند در هر حال بیشتر از ۱۴۰ نشانه نمی‌نویسند؛ نه می‌نویسند و نه حوصله می‌کنند توییت‌های درازتر را بخوانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران