درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 18:17   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31789صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 19 آبان 1396 - 01:37
توییتر تسلیم شد؛ از این به بعد می‌توان طولانی‌تر جیک جیک کرد
گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.

اگر امروز خواستید توییت کنید و به جای کاراکترشمار، یک دایره در گوشه سمت راست دیدید که با نوشتن هر کاراکتر خط آبی درون آن طولانی‌تر می‌شود، نترسید، حساب شما مشکلی ندارد. این امکان جدید توییتر است.

وقتی توییتر در سال ۲۰۰۶ پا به دنیای شبکه‌های مجازی گذاشت، محدودیت و قانونی را برای توییت‌ها به اجرا گذاشت که تا دیروز معتبر بود، حداکثر طول ۱۴۰ کاراکتری برای هر توییت. اما این محدودیت به ویژه با جذاب‌تر شدن توییتر برای بسیاری از کاربران فعال این شبکه، دست و پاگیر بود. آنها برای دور زدن ۱۴۰ نشانه دست به ترفندهای زیادی زدند. مثلا متن‌های بلند را به صورت عکس در توییتر منتشر کردند یا برای گفتن تمامی حرف‌هایشان به سراغ رشته‌های به هم‌پیوسته از توییت‌ها رفتند که در فضای فارسی برای نمونه به "نخ جیک" یا "رشته توییت" مشهور شدند.

اکنون کاربران توییتر می‌توانند توییت های طولانی‌تری بنویسند تا ۲۸۰ کاراکتر

موضع مخالفان
از روز چهارشنبه (۸ نوامبر/ ۱۷ آبان) که دو برابر شدن شمار کاراکترهای هر توییت عملی شد، واکنش‌ها هم آغاز شد. اجبار به موجزنویسی از زمان تولد توییتر (۲۰۰۶) ادبیات خاصی به توییت‌ها بخشید؛ هم واژه‌های نو متولد شدند و هم راه‌حل‌هایی برای "دور زدن" این اجبار. طرفداران توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری که توییتر را از ابتدا این‌گونه شناخته‌اند، از جمله مخالفان بیشترشدن کاراکترها هستند.

 

مخالفان از جمله می‌گویند "درازنویسی" پایان خلاقیت است و تایم‌لاین را به مکانی برای کُپی‌کاری متن‌های موجود تبدیل می‌کند. طرفداران سرسخت‌تر توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری هم می‌گویند در هر حال بیشتر از ۱۴۰ نشانه نمی‌نویسند؛ نه می‌نویسند و نه حوصله می‌کنند توییت‌های درازتر را بخوانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی