درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 18:17   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31784صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 18 آبان 1396 - 15:31
چهار راهکار برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذار
ویدیوهای تبلیغاتی مناسب می‌توانند به بازاریابی بهتر و جذب مشتری کمک شایانی کنند. در ادامه به بیان چهار راهکار می‌پردازیم که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذاری تهیه کنید و از این راه درآمد خوبی کسب کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتما تاکنون بارها و بارها مقالات مختلفی در مورد بهره‌گیری از محتواهای مختلف برای بازاریابی بهتر مطالعه کرده‌اید. اکثر افراد از ویدیوهای مختلف برای بازاریابی بهتر استفاده می‌کنند؛ زیرا معتقدند که استفاده از این روش برای جذب مشتری سرمایه اندکی لازم دارد و در آینده هم بازده خوبی دارد؛ اما اگر در مورد بهره‌گیری از این روش برای بازاریابی بهتر اطلاعات کافی نداشته باشید، قطعا به نتیجه خوبی نمی‌رسید و فقط خود را خسته می‌کنید.


همانطور که گفتیم استفاده از ویدیو برای جذب مشتری نیازمند هزینه کمی بوده و در آینده باعث می‌شود فرد درآمد خوبی کسب کند. پیشرفت فناوری هزینه ساخت ویدیوهای تبلیغاتی را به میزان زیادی کاهش داده و از سوی دیگر در زمینه توسعه ابزار مرتبط با تبلیغات و جذب مشتری، نیز گام‌های خوبی برداشته شده است و این امر موجب شده افراد فعال در زمینه بازاریابی از یک سو هزینه کمتری صرف کنند و از سوی دیگر درآمد بیشتری به دست آورند.


باید به یاد داشته باشید که برای موفق شدن در زمینه بهره‌گیری از ویدیو برای بازاریابی بهتر، تنها صرف هزینه کافی نیست و باید قبل از اینکه دست به کار تهیه ویدیوهای تبلیغاتی شوید، در یک طرح مکتوب راهبردی برای خود تعیین کنید تا بیشترین بهره را از این روش ببرید.

حساب شده عمل کنید
بهتر است قبل از صرف هزینه برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی مختلف، چند ویدیوی کوتاه آزمایشی تهیه کنید. همچنین می‌توان از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مشاهده نمونه ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کرد. در ضمن این روش به افراد فعال در زمینه بازاریابی کمک می‌کند تا راهبرد بهتری برای خود مشخص کنند.


ویدیوهای تبلیغاتی در صورتی قطعا جواب خواهند داد و منجر به کسب درآمد خواهد شد که طراحی خوبی داشته باشد و برند، کالا یا خدمات مورد نظر را به‌خوبی به مشتری معرفی کنند؛ اما در صورتی که این چنین نباشد، هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه و درآمدزایی وجود ندارد و تیم سازنده ویدیوهای تبلیغاتی از کار خود پشیمان خواهند شد. در ادامه به بیان چهار اصل می‌پردازیم که می‌تواند به شما در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی خوب کمک زیادی کنند.

ایجاد تغییرات مثبت در طرح
زمانی که شما محتوای جدیدی به طرح خود اضافه می‌کنید یا محتوایی را از آن حذف می‌کنید، تغییرات مثبتی در آن ایجاد کرده‌اید. این تغییرات به شما کمک می‌کنند که بفهمید استفاده از ویدیوهای مختلف در چه زمانی و چه مکانی بهترین نتیجه را دارد.


زمانی که محتوایی به طرح خود اضافه می‌کنید، باید تصمیم بگیرید که منابع مختلف چرا و چگونه باید به ویدیوها اختصاص داده شوند. همچنین باید مشخص کنید که چه چیزی باعث شده است تصمیم به ساخت ویدیو بگیرید، به دنبال چه هدفی هستید و چگونه می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید.


قبل از اینکه مراحل ساخت ویدیوهای تبلیغاتی را شروع کنید، باید عوامل مختلفی را درنظر بگیرید که شامل اهداف، پارامترها، استانداردها و معیارها، شخصیت مخاطبان و موارد این چنینی می‌شود. هر چقدر اطلاعات بیشتری در مورد این موارد داشته باشید، در آینده با مشکلات و چالش‌های کمتری مواجه می‌شوید.

کسب اطلاعات مختلف در مورد مخاطبان
برای موفق شدن باید اطلاعات مختلفی در مورد مخاطبان خود کسب کنید؛ به‌عنوان‌مثال باید ببینید که مخاطبان شما از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند یا نه و اینکه از کدام یک از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

 

شما باید تمام ویدیوهایی که تولید کرده‌اید (چه آن‌هایی که موفق بوده‌اند و چه آن‌هایی که شکست خورده‌اند) را بررسی کنید و ببینید چه ویدیویی در چه موقعیتی می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. ممکن است ویدیوی خود را در یوتیوب بارگزاری کرده باشید، اما مخاطب مورد نظر شما از اینستاگرام استفاده کند. می‌توانید با بررسی رفتار مخاطب خود در مقاطع زمانی مختلف، مطمئن شوید که ویدیوی شما توسط مخاطب مورد نظرتان دیده می‌شود.

کار خود را با گام‌های کوتاه آغاز کنید
لازم نیست در یک روز تعداد زیادی از ویدیوها را به مخاطب عرضه کنید. بهتر است در ابتدا ویدیوهای خود را ضمیمه متونی کنید که در وب‌سایت‌های معروف و مطرح منتشر می‌شوند. بهتر است ویدیوهای کوتاهی به طول ۱۵ تا ۳۰ ثانیه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

 

حتی نیازی به ساخت فیلم‌های بلند نیست. در فیلم‌های خود از تصاویر مختلف استفاده کنید، حتی می‌توانید از متون ویرایش شده و اسلایدشو نیز در فیلم‌های خود بهره ببرید.

بارها و بارها ویدیوهای ساخت خود را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید
ممکن است ابتدا کار خود را با ساخت ویدیوهای کوتاه آغاز کنید و سپس با ساخت ویدیوهای بلندتر، به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنید؛ اما به یاد داشته باشید که ممکن است همیشه هم ویدیوهای تولید شده توسط شما موفقیت‌آمیز نباشند و فقط تعداد معدودی از آن‌ها محبوب شوند.


اجازه ندهید چند موفقیت کوچک و بزرگ باعث غفلت شما شود. همیشه کارهای خود را ارزیابی کرده و عملکرد خود را بررسی کنید. همچنین محتواهای جدید تولیدی خود را مورد بررسی قرار داده تا ببینید کدام یک از آن‌ها بهتر است و عملکرد خود را نیز با معیارهای مورد نظرتان مطابقت دهید.


همانطور که گفتیم می‌توانید با استفاده از یک طرح مکتوب می‌توانید روند پیشرفت خود در ویدیوهای مختلف را بررسی کنید. چنانچه روند پیشرفت خوبی دارید، اما هنوز به هدف اصلی خود دست نیافته‌اید، باید مسیر حرکت خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.


محتوای ویدیویی مناسب می‌تواند ابزار قدرتمندی برای پیشرفت در بازاریابی باشد؛ اما مانند هر ابزار دیگری باید مهارت لازم را داشته باشید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. اگر مراحل تهیه محتواهای ویدیویی مناسب را به‌درستی طی کنید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی از این راه به دست آورید.
 
 منبع: www.ecosystem.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی