درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:39   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31784صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 18 آبان 1396 - 15:31
چهار راهکار برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذار
ویدیوهای تبلیغاتی مناسب می‌توانند به بازاریابی بهتر و جذب مشتری کمک شایانی کنند. در ادامه به بیان چهار راهکار می‌پردازیم که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذاری تهیه کنید و از این راه درآمد خوبی کسب کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتما تاکنون بارها و بارها مقالات مختلفی در مورد بهره‌گیری از محتواهای مختلف برای بازاریابی بهتر مطالعه کرده‌اید. اکثر افراد از ویدیوهای مختلف برای بازاریابی بهتر استفاده می‌کنند؛ زیرا معتقدند که استفاده از این روش برای جذب مشتری سرمایه اندکی لازم دارد و در آینده هم بازده خوبی دارد؛ اما اگر در مورد بهره‌گیری از این روش برای بازاریابی بهتر اطلاعات کافی نداشته باشید، قطعا به نتیجه خوبی نمی‌رسید و فقط خود را خسته می‌کنید.


همانطور که گفتیم استفاده از ویدیو برای جذب مشتری نیازمند هزینه کمی بوده و در آینده باعث می‌شود فرد درآمد خوبی کسب کند. پیشرفت فناوری هزینه ساخت ویدیوهای تبلیغاتی را به میزان زیادی کاهش داده و از سوی دیگر در زمینه توسعه ابزار مرتبط با تبلیغات و جذب مشتری، نیز گام‌های خوبی برداشته شده است و این امر موجب شده افراد فعال در زمینه بازاریابی از یک سو هزینه کمتری صرف کنند و از سوی دیگر درآمد بیشتری به دست آورند.


باید به یاد داشته باشید که برای موفق شدن در زمینه بهره‌گیری از ویدیو برای بازاریابی بهتر، تنها صرف هزینه کافی نیست و باید قبل از اینکه دست به کار تهیه ویدیوهای تبلیغاتی شوید، در یک طرح مکتوب راهبردی برای خود تعیین کنید تا بیشترین بهره را از این روش ببرید.

حساب شده عمل کنید
بهتر است قبل از صرف هزینه برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی مختلف، چند ویدیوی کوتاه آزمایشی تهیه کنید. همچنین می‌توان از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مشاهده نمونه ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کرد. در ضمن این روش به افراد فعال در زمینه بازاریابی کمک می‌کند تا راهبرد بهتری برای خود مشخص کنند.


ویدیوهای تبلیغاتی در صورتی قطعا جواب خواهند داد و منجر به کسب درآمد خواهد شد که طراحی خوبی داشته باشد و برند، کالا یا خدمات مورد نظر را به‌خوبی به مشتری معرفی کنند؛ اما در صورتی که این چنین نباشد، هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه و درآمدزایی وجود ندارد و تیم سازنده ویدیوهای تبلیغاتی از کار خود پشیمان خواهند شد. در ادامه به بیان چهار اصل می‌پردازیم که می‌تواند به شما در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی خوب کمک زیادی کنند.

ایجاد تغییرات مثبت در طرح
زمانی که شما محتوای جدیدی به طرح خود اضافه می‌کنید یا محتوایی را از آن حذف می‌کنید، تغییرات مثبتی در آن ایجاد کرده‌اید. این تغییرات به شما کمک می‌کنند که بفهمید استفاده از ویدیوهای مختلف در چه زمانی و چه مکانی بهترین نتیجه را دارد.


زمانی که محتوایی به طرح خود اضافه می‌کنید، باید تصمیم بگیرید که منابع مختلف چرا و چگونه باید به ویدیوها اختصاص داده شوند. همچنین باید مشخص کنید که چه چیزی باعث شده است تصمیم به ساخت ویدیو بگیرید، به دنبال چه هدفی هستید و چگونه می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید.


قبل از اینکه مراحل ساخت ویدیوهای تبلیغاتی را شروع کنید، باید عوامل مختلفی را درنظر بگیرید که شامل اهداف، پارامترها، استانداردها و معیارها، شخصیت مخاطبان و موارد این چنینی می‌شود. هر چقدر اطلاعات بیشتری در مورد این موارد داشته باشید، در آینده با مشکلات و چالش‌های کمتری مواجه می‌شوید.

کسب اطلاعات مختلف در مورد مخاطبان
برای موفق شدن باید اطلاعات مختلفی در مورد مخاطبان خود کسب کنید؛ به‌عنوان‌مثال باید ببینید که مخاطبان شما از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند یا نه و اینکه از کدام یک از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

 

شما باید تمام ویدیوهایی که تولید کرده‌اید (چه آن‌هایی که موفق بوده‌اند و چه آن‌هایی که شکست خورده‌اند) را بررسی کنید و ببینید چه ویدیویی در چه موقعیتی می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. ممکن است ویدیوی خود را در یوتیوب بارگزاری کرده باشید، اما مخاطب مورد نظر شما از اینستاگرام استفاده کند. می‌توانید با بررسی رفتار مخاطب خود در مقاطع زمانی مختلف، مطمئن شوید که ویدیوی شما توسط مخاطب مورد نظرتان دیده می‌شود.

کار خود را با گام‌های کوتاه آغاز کنید
لازم نیست در یک روز تعداد زیادی از ویدیوها را به مخاطب عرضه کنید. بهتر است در ابتدا ویدیوهای خود را ضمیمه متونی کنید که در وب‌سایت‌های معروف و مطرح منتشر می‌شوند. بهتر است ویدیوهای کوتاهی به طول ۱۵ تا ۳۰ ثانیه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

 

حتی نیازی به ساخت فیلم‌های بلند نیست. در فیلم‌های خود از تصاویر مختلف استفاده کنید، حتی می‌توانید از متون ویرایش شده و اسلایدشو نیز در فیلم‌های خود بهره ببرید.

بارها و بارها ویدیوهای ساخت خود را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید
ممکن است ابتدا کار خود را با ساخت ویدیوهای کوتاه آغاز کنید و سپس با ساخت ویدیوهای بلندتر، به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنید؛ اما به یاد داشته باشید که ممکن است همیشه هم ویدیوهای تولید شده توسط شما موفقیت‌آمیز نباشند و فقط تعداد معدودی از آن‌ها محبوب شوند.


اجازه ندهید چند موفقیت کوچک و بزرگ باعث غفلت شما شود. همیشه کارهای خود را ارزیابی کرده و عملکرد خود را بررسی کنید. همچنین محتواهای جدید تولیدی خود را مورد بررسی قرار داده تا ببینید کدام یک از آن‌ها بهتر است و عملکرد خود را نیز با معیارهای مورد نظرتان مطابقت دهید.


همانطور که گفتیم می‌توانید با استفاده از یک طرح مکتوب می‌توانید روند پیشرفت خود در ویدیوهای مختلف را بررسی کنید. چنانچه روند پیشرفت خوبی دارید، اما هنوز به هدف اصلی خود دست نیافته‌اید، باید مسیر حرکت خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.


محتوای ویدیویی مناسب می‌تواند ابزار قدرتمندی برای پیشرفت در بازاریابی باشد؛ اما مانند هر ابزار دیگری باید مهارت لازم را داشته باشید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. اگر مراحل تهیه محتواهای ویدیویی مناسب را به‌درستی طی کنید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی از این راه به دست آورید.
 
 منبع: www.ecosystem.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد