درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31744صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 14 آبان 1396 - 14:15
اقدامات ستاد اربعین بانک ملی ایران در مناطق مرزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران در راستای ارایه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب در مناطق مرزی کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران در راستای ارایه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب در مناطق مرزی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ستاد اربعین این بانک سه موکب در مرزهای خسروی، مهران و شلمچه راه اندازی کرده است و علاوه بر آن، دستگاه های خودپرداز سیار و وب کیوسک های مکانیزه ای نیز در مسیر پیاده روی زائران در این استان ها جانمایی شده اند.

بر این اساس، افزایش سقف ذخیره نقدینگی و بیمه خزانه شعبه مرز مهران تا 20 میلیارد تومان و استقرار یک دستگاه خودپرداز سیار از جمله اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران از سوی اداره امور شعب استان ایلام بانک ملی ایران است.

همچنین جانمایی پنج دستگاه خودپرداز سیار در شهر مرزی قصر شیرین و سه دستگاه خودپرداز در مرز خسروی، پول رسانی و تامین نقدینگی برخی بانک های خصوصی قصر شیرین، پیش بینی جهت تامین نقدینگی زائران و شبانه روزی کردن باجه های کشیک شعب قصر شیرین و سر پل ذهاب آخرین اقدامات انجام شده از سوی ستاد اربعین بانک ملی ایران در استان کرمانشاه بوده است.

اداره امور شعب استان خوزستان بانک ملی ایران نیز اقدام به جانمایی 55 پایانه فروش جهت اخذ عوارض خروجی و ارایه خدمات بانکی، یک دستگاه کانکس سیار حامل دو دستگاه خودپرداز، یک دستگاه وب کیوسک (CASHLESS)، یک دستگاه وب کیوسک مکانیزه برای صدور فیش بانکی و یک دستگاه خودپرداز سالنی در محل سالن پایانه مسافری این منطقه کرده است.

خدمت رسانی به زائران ارجمند در این موکب از روز سه شنبه 9 آبان ماه آغاز شده و به مدت 14 روز ادامه می یابد.

همچنین باجه های خسروی، مهران و چزابه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به زائران اربعین حسینی هستند و شعب قصر شیرین و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، شعب بلوار جانبازان و مهران در استان ایلام و شعب سوسنگرد و خرمشهر در استان خوزستان به منظور پشتیبانی از باجه های مذکور تا روز اربعین همه روزه تا ساعت 18 و در روزهای تعطیل 18 آبان ماه (اربعین) و 19، 26 و 28 آبان ماه تا ساعت 13 فعال خواهند بود.

از سوی دیگر، برای تامین آسایش زائران اربعین حسینی، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران از هشتم تا سی ام آبان ماه به 500 هزار تومان در سراسر کشور افزایش یافته است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد