درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31728صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 13 آبان 1396 - 12:26
نصب دستگاه های آنی بانک و کیوسک توسط بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از زائران اربعین حسینی خواست پیش از آغاز سفر خود، عوارض خروج از کشور را پرداخت و بیمه نامه نیز خریداری کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از زائران اربعین حسینی خواست پیش از آغاز سفر خود، عوارض خروج از کشور را پرداخت و بیمه نامه نیز خریداری کنند.

مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه عوارض خروج زمینی از کشور تنها توسط بانک ملی ایران دریافت می شود، افزود: از زائران عزیز تقاضا داریم در اولین فرصت از طریق نزدیک ترین سامانه های بانک اعم از کیوسک، خودپرداز، شعب و سایت اینترنتی بانک، عوارض خروج از کشور را پرداخت و رسید دریافت کنند.

وی با اشاره به این که زائران باید از همراه داشتن اسکناس زیاد خودداری کنند، گفت: در طول مسیر پیاده روی و قبل از خروج از کشور، خودپردازها می توانند اسکناس در اختیار زائران قرار دهند و حتی در شهر کربلا، بانک هایی مجاز برای این کار وجود دارد.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران گفت: زائران ارجمند هنگام بازگشت به کشور نیز می توانند وجوه اضافی خود را توسط دستگاه های CRS بانک ملی ایران به حساب خود واریز کنند.

وی در ادامه به خدمات بانکی قابل ارائه به زائران اربعین بر روی پیام رسان «بله» اشاره کرد و گفت: دریافت شارژ، انتقال وجوه، ارسال پیام های صوتی و تصویری و پوشش سایر خدمات شبکه های پیام رسان از جمله قابلیت های پیام رسان «بله» برای زائران عزیز است که اکنون در اپل استور و بازار در دسترس قرار دارد.

خاتونی عنوان کرد: مشتریان بانک ملی ایران علاوه بر این می توانند نرم افزار «همراه بام» را نیز روی تلفن همراه خود داشته باشند و حتی عوارض خروج از کشور خود را از همین طریق پرداخت کنند.

وی همچنین از نصب تعدادی آنی بانک و کیوسک در مرزهای کشور خبر داد و گفت: پرداخت عوارض خروج از کشور و صدور مجدد کارت های منقضی شده و یا دارای اشکال از مهم ترین سرویس های آنی بانک برای زائران است.

به گفته وی، بانک ملی ایران برای فروش بیمه نامه اربعین با کارت های عضو شتاب از طریق دستگاه آنی بانک نیز با سه شرکت بیمه مذاکره کرده که در حال نهایی شدن است و بر این اساس مشتریان با پرداخت 18 هزار تومان، بیمه نامه خود را به صورت آنی دربافت خواهند کرد.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد