درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:45   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31726صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 12 آبان 1396 - 22:39
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خبر داد: جلوگیری از حیف و میل بودجه در قالب نشریات و تشریفات غیرضروری
مرتضی نظری گفت: ماهانه حدود چهار میلیون نسخه نشریه کاغذی در آموزش و پرورش منتشر می شود و به همین دلیل لازم است چاپ مجلات و نشریات با بودجه بیت‌المال در آموزش و پرورش ساماندهی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی نظری گفت: ماهانه حدود چهار میلیون نسخه نشریه کاغذی در آموزش و پرورش منتشر می شود و به همین دلیل لازم است چاپ مجلات و نشریات با بودجه بیت‌المال در آموزش و پرورش ساماندهی شود.

 

به گزارش شارا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرتضی نظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد : ماهانه حدود چهار میلیون نسخه نشریه کاغذی در آموزش و پرورش منتشر می شود و به همین دلیل لازم است چاپ مجلات و نشریات با بودجه بیت‌المال در آموزش و پرورش ساماندهی شود.

 

نظری با بیان اینکه انتشار مجلات کاغذی و چاپی باید توجیه داشته باشد، گفت: با توجه به تنگناهای مالی آموزش و پرورش، باید در فهرست بزرگی از اقدامات و اقلام تبلیغاتی مانند چاپ مجلات، نشریات، بروشورها و بنر های تبلیغاتی وتشریفاتی تجدید نظر شود.

 

وی اعلام کرد؛ از این پس مسئولان روابط عمومی در تمام ادارات آموزش و پرورش کشور جلوی هرگونه تبلیغات در قالب اقلام چاپی وکاغذی، بنر، بروشور و مانند آن مگر در موارد خیلی ضروری را خواهند گرفت و شایسته است سایر معاونت ها و سازمان ها نیز با هدف صرفه جویی، چنین اقداماتی را در مجموعه تحت مدیریت خود صورت دهند.

 

 نظری افزود: در معاونت ها و سازمان های ستادی، اشتیاق زیادی برای چاپ بروشور و مجله در برنامه ها و فعالیت ها وجود دارد که در عموم موارد شاهد انتشار تصاویر مدیران در حالت‌های مختلف هستیم که فاقد فایده ملموس و مشخص است.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی موجود در آموزش و پرورش باید در خدمت انعکاس ماموریت های اصلی آموزش و پرورش و اهداف تربیتی باشند نه مطرح کردن روسا و رزومه سازی برای مدیران. سایت ها ی ادارات آموزش و پرورش نیز باید جریان خبر واطلاع رسانی را با محوریت عناصر معلم، دانش آموز و مدرسه و خانواده پیش ببرند و از راه انداختن آلبوم تصویری مدیران بپرهیزند.

 

 نظری در پایان با اشاره به تاکید اخیر وزیر آموزش و پرورش در شورای معاونان این وزارتخانه افزود: مقرر شد تمام دوایر ستادی و استانی از تبلیغات غیر ضروری و استفاده از ادبیات ستایشگرانه و متملقانه و نیز سایر تشریفات زائد به ویژه در برنامه ها، همایش ها و سفرها جلوگیری کنند.

 

وی در پایان افزود: پیش بینی ما این است که اگر ادارات آموزش و پرورش، معاونت ها و سازمان های ستادی همگی چنین صرفه جویی های کوچکی را از خود شروع کنند، می توان به بهره وری بیشتر در مدیریت بودجه به نفع اهداف آموزش و پرورش و تقویت مدرسه دست یافت.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود