درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31708صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 10 آبان 1396 - 23:27
تنگشیر: نقش رسانه‌ها در بازار هنری را جدی نمی‌گیریم
قربانعلی تنگشیر، استاد ارتباطات در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات مهمان هنرآنلاین بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-قربانعلی تنگشیر، استاد ارتباطات در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات مهمان هنرآنلاین بود.

دکتر قربانعلی تنگشیر، استاد ارتباطات در گفت وگو با هنرآنلاین گفت: در همه جای دنیا رسانه‌ها نقش پررنگی در رونق بازار هنر بازی می‌کنند اما در ایران رسانه‌ها به نقش پراهمیت خود در حوزه هنر آگاهی ندارند. از طرفی باید گفت که رسانه های ما دچار مشکلات عدیده ای هستند که همین امر موجب می شود با خلاها و بحران‌های متفاوتی مواجه شوند.

این مدرس دانشگاه توضیح داد: نقش ارتباطات در توسعه بازار هنر به این دلیل اهمیت دارد که رسانه ها می توانند محصولات هنری را به مردم معرفی کنند اگر مردم از نمایش تئاتر یا فیلم سینمایی یا کتابی در حوزه ادبیات مطلع هستند احتمالا این آگاهی را از همین رسانه‌ها به‌دست آورده‌اند. مردم می خواهند به این اطلاعات به‌صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

تنگشیر در ادامه گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی و معیشتی ایران گرفتارهای هایی از این دست موجب می شود مردم نسبت به امور هنری تا حدود زیادی بی اطلاع باشند نقش رسانه ها بعنوان پیام رسانان اجتماعی و به مثابه کلونی های ارتباطی با مردم در هنر بسیار موثر است.

این استاد ارتباطات اظهار کرد: برای نمونه وقتی منتقدی روی اثر سینمایی نقدی مثبت و حتی گاه منفی می‌نویسد همین مساله باعث می شود آن فیلم از سوی مردم مورد توجه قرار بگیرد. یادمان باشد هزینه کرد مردم بر آثار هنری موجب رونق حوزه های مختلف می شود و مردم اگر نسبت به امور هنری بی اطلاع باشند و شناخت درستی نداشته باشند مشتری آن محصول نخواهند بود. مثلا در بحث سینمای هنر و تجربه جوانان خوش فکری هستند که فیلم هایی گاه حیرت انگیز می سازند و این وظیفه رسانه ها مطبوعات و فضای مجازی است که این سینماگران مستعد و ساعی را به مردم معرفی و اثر هنری آنها را که گاه دشوار و دیریاب به نظر می‌رسند بررسی کنند.

این استاد ارتباطات در پایان گفت: رسانه ها زمانی به موفقیت دست می‌یابند که نویسندگان خوش قلمی داشته باشند و از سوی دیگر توسط مدیران کاربلد اداره و هدایت شوند.

 

منبع: هنرآنلاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد