درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:35   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31701صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 10 آبان 1396 - 12:00
پاسخ فیسبوک، گوگل و توییتر به سوالات سناتورها درباره انتخابات ۲۰۱۶
قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام گفت که مقررات کنونی "موثر نیست."

او درحالی اظهار نظر می کرد که وکلای سه شرکت
فیس بوک، توئیتر و گوگل در یک کمیته سنا در واشنگتن حاضر شدند تا درباره "تلاش های روسیه" برای پخش اطلاعات نادرست در جریان انتخابات توضیح دهند.

فیسبوک روز دوشنبه گفت که حداکثر ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی این شبکه در دو سال اخیر در معرض پست های تفرقه انگیز سیاسی و اجتماعی که توسط یک شرکت مرتبط با کرملین پخش شد قرار گرفته اند.

کالین استرچ، مشاور ارشد حقوقی فیسبوک، گفت: "ما می دانیم که بازیگران بد دست از تلاش هایشان برنخواهند داشت. باید بی وقفه بیاموزیم و بهتر شویم تا از آنها جلوتر باشیم."

شرکت های فناوری با وضع مقررات تازه مخالفند. آنها گفتند بر تلاش های خود برای شناسایی "بات ها"ی اینترنتی و پخش "اسپم" می افزایند و سعی خواهند کرد سرمنشا و ماهیت آگهی های سیاسی منتشر شده در این شبکه ها شفاف تر باشد.

برای مثال فیسبوک گفت که انتظار دارد تا پایان سال آینده ۲۰ هزار نفر را در بخش "ایمنی و امنیت" به خدمت بگیرد که دو برابر رقم کنونی است.

اما سناتورها با سوالاتشان نمایندگان شرکت ها را تحت فشار قرار دادند. سه شنبه اولین روز از یک جلسه دو روزه برای پرسش از آنها بود.

ایمی کلوباچر، سناتور دمکرات از مینه سوتا، گفت: "من از این تلاش ها قدردانی می کنم، اما فکر نمی کنم کافی باشد."

سناتور کلوباچر طرحی را برای شفاف سازی بیشتر به خصوص در زمینه آگهی های سیاسی در شبکه های اجتماعی تنظیم کرده است. این شرکت ها گفتند با او همکاری خواهند کرد.

سناتورها پرسیدند که چرا نباید با این شرکت ها - که خود را "سکویی" اجتماعی می دانند - مثل سایر رسانه ها برخورد کرد.

آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که آیا این شرکت ها می توانند میان آزادی بیان و حقوق شخصی از یک طرف و نگرانی های مربوط به تروریسم و پروپاگاندای دولتی از طرف دیگر توازنی برقرار کنند.

به گزارش بی بی سی، جان کندی سناتور جمهوری خواه از لوییزیانا گفت: "به نظر من شما نقش خیلی مفیدی دارید اما قدرت شما مرا می ترساند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد