درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 09:29   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31701صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 10 آبان 1396 - 12:00
پاسخ فیسبوک، گوگل و توییتر به سوالات سناتورها درباره انتخابات ۲۰۱۶
قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام گفت که مقررات کنونی "موثر نیست."

او درحالی اظهار نظر می کرد که وکلای سه شرکت
فیس بوک، توئیتر و گوگل در یک کمیته سنا در واشنگتن حاضر شدند تا درباره "تلاش های روسیه" برای پخش اطلاعات نادرست در جریان انتخابات توضیح دهند.

فیسبوک روز دوشنبه گفت که حداکثر ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی این شبکه در دو سال اخیر در معرض پست های تفرقه انگیز سیاسی و اجتماعی که توسط یک شرکت مرتبط با کرملین پخش شد قرار گرفته اند.

کالین استرچ، مشاور ارشد حقوقی فیسبوک، گفت: "ما می دانیم که بازیگران بد دست از تلاش هایشان برنخواهند داشت. باید بی وقفه بیاموزیم و بهتر شویم تا از آنها جلوتر باشیم."

شرکت های فناوری با وضع مقررات تازه مخالفند. آنها گفتند بر تلاش های خود برای شناسایی "بات ها"ی اینترنتی و پخش "اسپم" می افزایند و سعی خواهند کرد سرمنشا و ماهیت آگهی های سیاسی منتشر شده در این شبکه ها شفاف تر باشد.

برای مثال فیسبوک گفت که انتظار دارد تا پایان سال آینده ۲۰ هزار نفر را در بخش "ایمنی و امنیت" به خدمت بگیرد که دو برابر رقم کنونی است.

اما سناتورها با سوالاتشان نمایندگان شرکت ها را تحت فشار قرار دادند. سه شنبه اولین روز از یک جلسه دو روزه برای پرسش از آنها بود.

ایمی کلوباچر، سناتور دمکرات از مینه سوتا، گفت: "من از این تلاش ها قدردانی می کنم، اما فکر نمی کنم کافی باشد."

سناتور کلوباچر طرحی را برای شفاف سازی بیشتر به خصوص در زمینه آگهی های سیاسی در شبکه های اجتماعی تنظیم کرده است. این شرکت ها گفتند با او همکاری خواهند کرد.

سناتورها پرسیدند که چرا نباید با این شرکت ها - که خود را "سکویی" اجتماعی می دانند - مثل سایر رسانه ها برخورد کرد.

آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که آیا این شرکت ها می توانند میان آزادی بیان و حقوق شخصی از یک طرف و نگرانی های مربوط به تروریسم و پروپاگاندای دولتی از طرف دیگر توازنی برقرار کنند.

به گزارش بی بی سی، جان کندی سناتور جمهوری خواه از لوییزیانا گفت: "به نظر من شما نقش خیلی مفیدی دارید اما قدرت شما مرا می ترساند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  روابط عمومی یا تبلیغات چی؟!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی