درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:20   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31701صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 10 آبان 1396 - 12:00
پاسخ فیسبوک، گوگل و توییتر به سوالات سناتورها درباره انتخابات ۲۰۱۶
قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام گفت که مقررات کنونی "موثر نیست."

او درحالی اظهار نظر می کرد که وکلای سه شرکت
فیس بوک، توئیتر و گوگل در یک کمیته سنا در واشنگتن حاضر شدند تا درباره "تلاش های روسیه" برای پخش اطلاعات نادرست در جریان انتخابات توضیح دهند.

فیسبوک روز دوشنبه گفت که حداکثر ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی این شبکه در دو سال اخیر در معرض پست های تفرقه انگیز سیاسی و اجتماعی که توسط یک شرکت مرتبط با کرملین پخش شد قرار گرفته اند.

کالین استرچ، مشاور ارشد حقوقی فیسبوک، گفت: "ما می دانیم که بازیگران بد دست از تلاش هایشان برنخواهند داشت. باید بی وقفه بیاموزیم و بهتر شویم تا از آنها جلوتر باشیم."

شرکت های فناوری با وضع مقررات تازه مخالفند. آنها گفتند بر تلاش های خود برای شناسایی "بات ها"ی اینترنتی و پخش "اسپم" می افزایند و سعی خواهند کرد سرمنشا و ماهیت آگهی های سیاسی منتشر شده در این شبکه ها شفاف تر باشد.

برای مثال فیسبوک گفت که انتظار دارد تا پایان سال آینده ۲۰ هزار نفر را در بخش "ایمنی و امنیت" به خدمت بگیرد که دو برابر رقم کنونی است.

اما سناتورها با سوالاتشان نمایندگان شرکت ها را تحت فشار قرار دادند. سه شنبه اولین روز از یک جلسه دو روزه برای پرسش از آنها بود.

ایمی کلوباچر، سناتور دمکرات از مینه سوتا، گفت: "من از این تلاش ها قدردانی می کنم، اما فکر نمی کنم کافی باشد."

سناتور کلوباچر طرحی را برای شفاف سازی بیشتر به خصوص در زمینه آگهی های سیاسی در شبکه های اجتماعی تنظیم کرده است. این شرکت ها گفتند با او همکاری خواهند کرد.

سناتورها پرسیدند که چرا نباید با این شرکت ها - که خود را "سکویی" اجتماعی می دانند - مثل سایر رسانه ها برخورد کرد.

آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که آیا این شرکت ها می توانند میان آزادی بیان و حقوق شخصی از یک طرف و نگرانی های مربوط به تروریسم و پروپاگاندای دولتی از طرف دیگر توازنی برقرار کنند.

به گزارش بی بی سی، جان کندی سناتور جمهوری خواه از لوییزیانا گفت: "به نظر من شما نقش خیلی مفیدی دارید اما قدرت شما مرا می ترساند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود