درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31685صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 8 آبان 1396 - 14:40
خدمات گسترده بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای خروجی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان دستگاه های خودپرداز، کیوسک و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران نصب شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای خروجی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان دستگاه های خودپرداز، کیوسک و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران نصب شده است.

به گزارش شارا، مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران در تشریح قابلیت های این دستگاه گفت: افراد می توانند با کمک این دستگاه وجوه خود را انتقال دهند و یا وجه جدیدی را از دستگاه دریافت کنند.

وی تاکید کرد: همچنین زائران می توانند پس از ورود به کشور، وجه نقد خود را با دستگاه های CRS بانک ملی ایران به حسابشان واریز کنند.

خاتونی با بیان این که امکان پرداخت عوارض خروج زمینی از کشور بر روی خودپردازها، کیوسک ها و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران نیز راه اندازی شده است، اظهار کرد: هموطنان می توانند با پرداخت عوارض از این طریق، رسید آن را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه عوارض خروج زمینی از کشور مربوط به اربعین در سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران به طور مجزا مشخص شده است، افزود: هیچ محدودیت تعدادی برای نصب این سامانه ها در نقاط مرزی و مسیر راهپیمایی اربعین وجود ندارد و به تمام مسئولان ادارات امور شعب بانک در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اعلام شده که بنا به ظرفیت موجود در مسیرهای مشخص شده توسط وزارت کشور و سازمان حج و زیارت، این خدمات را ارائه کنند.


معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با عنوان این که بانک ملی ایران در تمام مرزها شعبه دارد و در هر شعبه نیز به تعداد کافی دستگاه خودپرداز، پایانه فروش و کیوسک استقرار پیدا کرده است، ادامه داد: برای جلوگیری از تمرکز و ازدحام زائران عزیز در یک منطقه، نقاطی در بین مسیر مشخص شده که با استقرار سامانه های سیار به زائران خدمت رسانی می کند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد