درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31664صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 6 آبان 1396 - 18:48
برندگان مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه ببر" بانک ملی ایران مشخص شدند
سه برنده خوش شانس مسابقه "حدس بزن، جایزه ببر" و سه برنده عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران به قید قرعه از بین کسانی که نتیجه شهرآورد تیم های پرسپولیس و استقلال را "برد پرسپولیس" پیش بینی کرده بودند، مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه برنده خوش شانس مسابقه "حدس بزن، جایزه ببر" و سه برنده عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران به قید قرعه از بین کسانی که نتیجه شهرآورد تیم های پرسپولیس و استقلال را "برد پرسپولیس" پیش بینی کرده بودند، مشخص شدند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه بِبَر" با موضوع پیش بینی نتیجه شهرآورد پرسپولیس و استقلال که از ساعت ۱۲ روز سه شنبه دوم آبان ماه کلید خورده بود، تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه چهارم آبان ماه ادامه یافت. در این مدت بیش از چهار هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که بیش 3 هزار و 800 نفر از آنها به دلیل ارسال صحیح مشخصات موفق به دریافت کد برای شرکت در مسابقه شدند.

بیش از 50 درصد شرکت کنندگان در این مسابقه برد پرسپولیس را پیش بینی کرده بودند که قرعه کشی در بین این افراد انجام شد و سه نفر به قید قرعه برنده سه جایزه پنج میلیون ریالی شدند.

برندگان این مسابقه حجت بیاتی زاده با کد 101، جواد فغان زاده با کد 1756 و محمد عصاری با کد 3000 می باشند.

همچنین شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال مسابقه در صورت عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران، شانس شرکت در یک قرعه کشی ویژه با سه جایزه دو میلیون ریالی را نیز داشتند که قرعه کشی این بخش نیز همزمان انجام شد.

برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران ، محمد نظری با کد 1841، غزاله کازرانی با کد 3135 و سهیل فرخی با کد 1375 بودند.

نحوه واریز جوایز به این صورت خواهد بود که جوایز برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران، به حساب آرزوی آنها و جوایز برندگان هدیه پنج میلیون ریالی به شماره حسابی که اعلام می کنند، واریز خواهد شد.

بانک ملی ایران ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان و تبریک به برندگان مسابقه، اعلام می کند که در آینده برگزاری مسابقات و برنامه هایی از این دست را در دستور کار دارد. برای اطلاع از برنامه ها و مسابقات می توانید در کانال تلگرام (Bankmelli_ir@) و اینستاگرام (bankmelli1307) بانک ملی ایران با ما همراه باشید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد