درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 03:51   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31594صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 13:52
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس: وظیفه روابط عمومی شفاف‌سازی و نمایش عملکرد به شهروندان است
امروزه هر سازمان و مجموعه‌ای برای موفقیت هر چه بیشتر نیازمند تقویت هر چه بیشتر ارتباطات است که روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر نهاد است و به عنوان پیشانی آن سازمان می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی خادم در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی این سازمان با بیان اینکه روابط عمومی وظیفه شفاف‌سازی و نمایش عملکرد نیروهای این سازمان به شهروندان را دارد، گفت: امروزه هر سازمان و مجموعه‌ای برای موفقیت هر چه بیشتر نیازمند تقویت هر چه بیشتر ارتباطات است که روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر نهاد است و به عنوان پیشانی آن سازمان می‌باشد.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه انعکاس خدمات، جلب مشارکت شهروندان و برگزاری جشنوارهای این سازمان بر عهده روابط عمومی می‌باشد، ادامه داد: توسعه فضای سبز شهری امکان‌پذیر نیست مگر با مشارکت شهروندان، که جلب مشارکت شهروندان یکی از اهداف این سازمان می باشد و آن برعهده روابط عمومی می‌باشد.

خادم با تاکید بر اینکه روابط عمومی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر سازمان است، گفت: اهمیت روابط عمومی زمانی مشخص می‌شود که سازمان با اعتقاد به این مقوله بخواهد نظر مخاطبین خود را جویا شده و در راستای جلب آن اقدام کند.

در ادامه جلسه مجتبی سلیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، یکی از سازمان‌هایی است که در زمینه پرورش نیروهای روابط عمومی یک سازمان پیشرو است، ادامه داد: این موضوع نشان از توجه و توانمندی مدیریت این سازمان و اهمیتی که به امر اطلاع رسانی، انعکاس اخبار و اطلاعات به شهروندان می‌دهد.

سلیمی با تاکید اینکه این سازمان با روح و روان شهروندان سر و کار دارد، تصریح کرد: ایجاد فضای سبز به سلامت جسم و روان ساکنین شهرها کمک می‌کند تا مردمی که امکان استفاده روزمره از طبیعت را ندارند، این امکان برای آنها به وسیله تلاش‌های این سازمان به وجود آمده است.

در پایان این مراسم از زحمات امین زیرک راد قدردانی شد و رضا آژ به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد