درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 03:49   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31593صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 1 آبان 1396 - 13:48
مرکز نوآوری بانک ملی ایران، گام تازه ای برای حمایت از استارت آپ ها *
دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران - یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند، اما امروز اپلیکیشن های موبایلی امکان پرداخت همان قبض را از هر مکان و در هر زمان فراهم کرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند، اما امروز اپلیکیشن های موبایلی امکان پرداخت همان قبض را از هر مکان و در هر زمان فراهم کرده اند.

دنیای امروز، دنیای فین تک ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید است. امروز خدمات آی تی محور و دانش بنیان، رقیب بانک ها شده اند و اگر بانک ها نتوانند خدماتشان را با آنها تطبیق دهند، چه بسا در این رقابت بازنده باشند.

با همین رویکرد،
بانک ملی ایران به حوزه شرکت های دانش بنیان و حمایت از استارت آپ ها به صورت جدی ورود کرده است.

قصد ما، حمایت از ایده های نو و صاحبان آنها در راستای تجاری سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز است. بانک ملی ایران خود را در کنار جوانان ایده پرداز و صاحب فکر کشورمان می داند و تلاش می کند هم به ایجاد اشتغال و هم به جلوگیری از خروج نخبگان کمک کند.

بانک ملی ایران در حال پایه گذاری یک مرکز نوآوری است که اقدامات قانونی برای ایجاد آن از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری است.

با آغاز به کار این مرکز، سرمایه لازم برای توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر فکر و ایده جوانان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این روش، هم به توسعه کشور، هم به توسعه بانک و هم به توسعه فناوری های نو کمک خواهد کرد.


*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد