درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31592صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 مهر 1396 - 19:38
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور: روابط عمومی ها نقش اصلی در تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند
معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: روابط عمومی ها نقش اصلی و مهمی در ایجاد تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: روابط عمومی ها نقش اصلی و مهمی در ایجاد تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند.

به گزارش شارا به نقل از تعاون روستایی استان زنجان، فرهاد حیدری روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی تعاونی روستایی منطقه پنج کشوری افزود: روابط عمومی ها نقش اصلی و مهمی در ایجاد تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند که باید برقراری تعامل و ارتباط متقابل با واحدهای درون و برون سازمانی باید تقویت شود.

وی یادآورشد: برگزاری این شوار با هدف رسیدن به سیاست های مناسب برای کل حوزه روابط عمومی سازمان تعاون روستایی اتخاذ سیاست هایی برای ارتباط بیشتر همه روابط عمومی برگزار شده است.

به گفته حیدری با ایجاد مناطق پنجگانه مسئولان روابط عمومی و تشکیل دبیر و رئیس منطقه انسجام و وحدت مناسبی بین روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان های کشور داریم.

معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: بر اساس همین، مروری در رابطه با عملکرد مناطق پنج گانه روابط عمومی های این سازمان داریم و سایست های مناسبی را در راستای معرفی ظرفیت و پتانسیل های سازمان و شبکه های تحت پوشش را به طور مطلوبی خواهیم داشت.

حیدری اظهارکرد: شواری برنامه ریزی روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور هر سه ماه یک بار در یکی از مناطق پنجگانه کشور برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور اساس تفیک مناطق پنگانه روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور را بر اساس توزیع جغرافیایی و همجواری استان ها اعلام کرد و افزود: رئیس هر منطقه بر اساس توانایی و قابلیت در سطح منطقه با مشورت مناطق انتخاب می شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: شورای روابط عمومی منطقه یک کشور به سرپرستی استان مرکزی، منطقه ۲ به سرپرستی استان خراسان شمالی، منطقه سه به سرپرستی کرمان، منطقه چهار استان خوزستان و منطقه پنج با سرپرستی استان همدان است.

بیستمین جلسه شواری برنامه ریزی روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی کشور به میزبانی استان زنجان با حضور روابط عمومی های استان های کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد.

این شوار با حضور معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرکل سازمان تعاون روستایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، رئیس اداره روابط عمومی سازان مرکزی تعاون روستایی، رئیس منطقه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه پنج، مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان تشکیل شد و در آن مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های روابط عمومی های این سازمان با رسانه ها بررسی شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد