درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 02:40   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد

  روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد
  افتتاح خط تولید لوله های فولادی اسپیرال با حضور مدیران بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران به حدود 100 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند
  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31582صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 09:41
15 ایده سریع روابط عمومی‌
مترجم علی آل علی - اگر هدف شما از فعالیت در زمینه روابط عمومی بهبود تصویر برند خود یا افزایش مشتری است، 15 ایده موجود در این مقاله می‌تواند کمک شایانی به شما در جهت رسیدن به اهداف‌تان بکند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موفقیت در زمینه روابط عمومی معمولاً امری سخت و پرهزینه تلقی می‌شود، همچنین همکاری با یک روزنامه‌نگار یا رسانه عمومی برای بهبود وضعیت شرکت یا مؤسسه در زمینه روابط عمومی نیز کم‌هزینه نخواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست.

 

اگر هدف شما از فعالیت در زمینه روابط عمومی بهبود تصویر برند خود یا افزایش مشتری است، 15 ایده موجود در این مقاله می‌تواند کمک شایانی به شما در جهت رسیدن به اهداف‌تان بکند.


1- بهترین تبلیغات برای برندها توسط مشتریان آنها انجام می‌شود. در واقع علاوه بر کیفیت محصول، نحوه برخورد شما نیز مستقیما بر ذهنیت مشتری تأثیر خواهد گذاشت. با برخورد مناسب می‌توانید از افزایش فروش شرکت خود در بلند‌مدت مطمئن شوید.


2- آخرین باری که دوستان و همکاران خود را در جریان پروژه و ایده‌های خود گذاشته‌اید کی بوده است؟ احتمالا زمان زیادی از آن موقع گذشته است. با همکاران و دوستان خود تماس بگیرید و آنها را در جریان ایده‌ها و طرح‌های خود بگذارید. این کار باعث ترغیب آنها نسبت به همکاری با شما می‌شود.


3- جلب توجه مردم کار بسیار سختی است. برای انجام این کار به جای تبلیغ فراوان بهتر است کاری برایشان انجام دهید.


4- همه برندها فعالیت‌های زیادی را برای راضی نگه داشتن مشتریان خود انجام می‌دهند. توصیه می‌کنم یک لیست از بهترین فعالیت‌های خود را تهیه کنید و آن را با عنوان «بهترین فعالیت‌های شرکت» در وب‌سایت خود قرار دهید.


5- شاید بسیاری از افراد موافق فعالیت‌های روابط‌عمومی مبتنی بر شوخی و شیرین کاری نباشند اما همه کسب‌وکارها می‌توانند با تزریق مقداری شوخی به کار خود، وضعیت‌شان را بهبود ببخشند.


6- موضوعاتی را مطرح کرده و در موردشان حرف بزنید که همه در مورد آنها فکر می‌کنند ولی کسی تا به حال مطرح‌شان نکرده است.


7- زمانی در حدود 15 دقیقه را برای جست‌وجوی اخبار جدید در مورد محصولات خود و همچنین حوزه کسب‌وکارتان اختصاص دهید. مطمئنا حداقل یکی از آن اخبار مطابق میل شما نخواهد بود؛ سعی کنید علت چنین برداشتی از کسب وکارتان را پیدا کرده و آن را اصلاح کنید.


8- لیستی از کسانی را که مایل به همکاری با آنها هستید، تهیه کنید. سپس یکی از اسامی را از لیست انتخاب کرده و به او پیامی بفرستید و بگویید که چقدر از کار وی خوش‌تان می‌آید و او را تحسین می‌کنید. این کار علاوه بر بهبود بخشیدن رابطه شما با فرد موردنظر، باعث ترغیب وی به همکاری با شما نیز می‌شود.


9- اخبار رسانه‌ها در مورد شرکت‌های فعال در زمینه کسب‌وکار خود را رصد کنید، به خصوص اخبار شرکت‌هایی که آن‌ها را رقیب خود می‌پندارید.خبرگزاری‌هایی را که با آنها همکاری می‌کنند، پیدا کرده و سعی کنید آنها را مایل به همکاری با خود کنید.


10- به خبرنگار مورد علاقه خود پیام بدهید و او را از علاقه خود نسبت به کارهایش مطلع کنید. این کار شما بیش از آنچه فکرش را بکنید روی آن فرد تأثیر خواهد گذاشت، در عین حال این نخستین قدم برای بهبود جایگاه برندتان به‌وسیله خبرنگاران است.


11- از مشــــتریان و همچــنین بازدیدکنندگان وب‌سایت خود بخواهید تا نظرشان را در مورد فعالیت شرکت‌تان با شما در میان بگذارند. این نظرات می‌تواند در افزایش کیفیت کار شما بسیار مؤثر باشد.


12- آیا تاکنون توجه کرده‌اید که شرکت‌های بزرگ اغلب خودشان نخستین نفری هستند که به بازبینی و بررسی محصولات خود می‌پردازند و آن را اصلاح می‌کنند؟ در واقع آنان منتظر نمی‌مانند تا دیگران به بازبینی و نقد محصولات‌شان بپردازند و این کار را خودشان به سرعت انجام می‌دهند شما نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.


13- ممکن است شما علاوه بر مشتریان خود از دوستان‌تان نیز بخواهید تا در مورد محصولات و فعالیت‌های برندتان نظر بدهند، اگرچه نظرات آنها می‌تواند مفید باشد اما اغلب تنها تعریف و تمجید تنهاست و ایرادات کار شما را ذکر نمی‌کند. پس سعی کنید از چنین کاری اجتناب کنید یا نظرات دوستان‌تان را زیاد مورد توجه قرار ندهید.


14- شانس‌های بزرگ تنها یکبار رخ می‌دهند و باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرند. آیا یک خبرنگار یا نویسنده بزرگ از شما درخواست همکاری کرده است؟ در این صورت شما احتمالا چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت و می‌توانید شانس خود را در همکاری با یک خبرنگار و نویسنده مشهور آزمایش کنید.
15- هیچ‌گاه فراموش نکنید که از همکاران، مشتریان، رسانه‌ها، دوستان و کارکنان خود تشکر کنید. تشکرکردن نباید کار سختی باشد و در عین حال تأثیر این قدردانی بسیار بیشتر از آنچه گمان می‌کنید خواهد بود.


منبع: Source: bthinkforward. com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما


  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود


  سناریو- تفکر نو


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران