درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 22:17   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31577صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 29 مهر 1396 - 13:22
سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.
  

سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
دکتر سعید رضا عاملی – استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران


هدف
این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.

 

#########  بیوگرافی دکتر عاملی

سرفصل های اصلی کارگاه
 تعریف و مفاهیم کلید روابط عمومی قدیم و جدید
 تغییرات نگرشی نسبت به روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری بعنوان عامل مهم برای انتقال به روابط عمومی کارآمدتر
 سازمان روابط عمومی و باز سازی ساختاری روابط عمومی
 روابط عمومی و رسانه های جدید
 روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها
 باز اندیشی نام نمای (برندینگ) سازمان ها از طریق روابط عمومی
 تولیدات پژوهشی روابط عمومی ها – روش های تحقیق و تولید سند سیاستی
 اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان ها از طریق روابط عمومی

خروجی های دانشی و مهارتی کارگاه
آشنایی به مفاهیم و نظریه های کلیدی روابط عمومی
شناخت عناصر اصلی روابط عمومی جدید
روش های اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان توسط روابط عمومی ها
روش تحقیق و تولید سند پژوهشی
ارتباط با رسانه ها و روش های اصلاح نام نمای سازمان

سطح دانشی شرکت کنندگان در کارگاه
داشتن حداقل مدرک کارشناسی یکی از رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و فنآوری اطلاعات
تجربه حداقل 3 سال کار عملی در روابط عمومی
آشنایی با مفاهیم اولیه و مهارتهای اولیه روابط عمومی

روش تدریس
طرح مسئله و مشارکت و تعامل با شرکت کنندگان در کارگاه
استفاده از امکانات چند رسانه ای
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400