درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 16:05   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشاور رسانه ای رئیس شورای استان گیلان در رشت منصوب شد
  سپرده ارزی باز کنید، سود ارزی بگیرید
  ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک ملّی ایران
  با پیش بینی شهرآورد پایتخت از بانک ملّی ایران جایزه بگیرید!
  سناریوی توانمند سازی برای "وضعیت بی تصویری"
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31566صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 07:37
پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
  

1. حل خلاق مشکل در مواجهه با محدودیت های شدید
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.


2. اقدامات رهبران بزرگ باید الهام بخش باشد
برخی از افراد در عمل الهام بخش تر از دیگران هستند. "سینک" با نمونه هایی از رهبرانی مانند لوتر کینگ، الگوهای خاصی را بررسی می کند که ظاهرا میزان موفقیت رهبران مختلف را پیش بینی می کند.

3. بزرگترین دلیل برای موفقیت در تاسیس شرکتها
در تاسیس و راه اندازی یک شرکت، برآورد ناخالص هرگونه راه اندازی از لحاظ قدرت ایده، زمان شروع راه اندازی شرکت، تیمی که کسب و کار را هدایت می کند، دسترسی به سرمایه و مدل کلی کسب و کار و اندازه گیری آن باید در نظر گرفته شود.


4. انجام آنچه دوست دارید
کارآفرینان اغلب برای سود و درآمد بزرگ در کسب و کار خودشان هیجان دارند. اما برای اینکه واقعا موفق باشید، باید عاشق آنچه هستید انجام دهید.


5. چگونه خلاقیت جمعی باید مدیریت شود
کارآفرینان تلاش می کنند پتانسیل خلاق تیمهای برتر خود را به حداکثر برسانند. هیل به بررسی تاکتیکهای مختلفی که بعضی از شرکتهایی که بیشترین احترام و محبوب ترین آنها در آن شرکت می کنند استفاده می کند.


در نهایت، او با مجموعه ای ساده از ابزارها و استراتژی هایی که هر کارآفرین می تواند برای تولید ایده های جدید از کل تیم استفاده کند، مطرح می کند و فشار به شرکت را برای حرکت به جلو ادامه می دهد.

 

تفکر خلاق و حل مسئله انتزاعی از مهمترین ویژگیهای هر شرکت است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران