درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 23 آذر 1397 - 07:58   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخلاق یعنی خود را جای دیگری دیدن
  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف
  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا
  چرا کتاب صوتی مثل کتاب کاغذی نیست
  کتاب صوتی
  کتاب
  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد
  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
  مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران: سومین خط تولید گروه ملی تا پایان هفته جاری وارد مدار می شود
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31561صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 27 مهر 1396 - 14:28
فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری
امور بین الملل روابط عمومی شهرداری ساری با هدف توسعه ارتباطات بین المللی و تقویت زیرساخت های گردشگری در این شهر فعال شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امور بین الملل روابط عمومی شهرداری ساری با هدف توسعه ارتباطات بین المللی و تقویت زیرساخت های گردشگری در این شهر فعال شد.

به گزارش شارا، با نگاه نو و تحول خواه مدیریت شهری، شهرداری ساری در ذیل اداره روابط عمومی، واحد امور بین الملل را فعال نموده تا از ظرفیت های گردشگرپذیر شدن شهرساری بیش از پیش استفاده شود و در تحقق هر چه بهتر الگوی تیم مدیریت شهری گردشگری محور توسعه ساری کوشا، موثر و مانا باشد.

روابط عمومی شهرداری ساری در نظر دارد با فعالیت های تعریف شده پیش رو، اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری در حوزه بین الملل به اهداف زیر دست یابد:
• تصویرسازی بهینه و شایسته از شهر ساری به عنوان مرکز استان در محیط بین المللی.
• رسیدن به دیپلماسی موثر رسانه ای شهرداری ساری.
• تعامل با نهادها و سازمان های مردم نهاد و تخصصی بین المللی.
• جذب سرمایه های مادی و معنوی در زمینه گردشگرپذیرشدن بین المللی ساری.
• شناخت ظرفیت ها و ایجاد رابطه و توسعه همکاری با ایرانیان مقیم خارج به ویژه ساروی های مقیم.
• ساماندهی ماموریت ها و سفرهای خارجی مدیران و کارکنان شهرداری ساری.
• برقراری ارتباط، تعامل موثر و پیگیری امور با کشورهای همسایه.
• تشکیل دبیرخانه پیگیری تفاهم نامه های منعقد شده از جمله خواهرخوانده ها و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد


  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی


  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


  آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌


  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری