درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 24 آذر 1397 - 02:36   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

سر خط خبرهای مهم روابط عمومی

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ورود واقعیت به دنیای بازی‌ها با استفاده از هوش مصنوعی
  تاکید دکتر مظفری بر عدم درج پیام تبریک انتصاب در رسانه ها و ارسال گل منطقه آزاد کیش
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  سنای آمریکا محمد بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی شناخت
  گرامیداشت هفته اطلاع رسانی ایدز با اجرای برنامه های متنوع در جزیره کیش
  ظریف: تیتر کیهان غرور ملی را نادیده می‌گیرد
  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند
  قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد: شبکه فروش، رمز موفقیت شرکت های بیمه
  شرکت اپل یک مجتمع عظیم در تگزاس ایجاد می کند
  تایم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31535صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 24 مهر 1396 - 23:28
بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا  سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است.
باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا  سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب برای شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.
باید بدانیم که استفاده از اینترنت موبایل دیگر جای موبایل کامپیوتر شخصی را گرفته است.
بیشتر جستجوهای اینترنتی از طریق گوشی های موبایل انجام می شوند.
بازاریابی پیامکی یک از دسته های بازاریابی مستقیم دسته بندی می شود.
چطور بدانیم این مدل بازاریابی برای مناسب است یا خیر.
درست است که هزینه ی پیامک تبلیغات بسیار کم است اما باید قبل از شروع کارهای زیادی را انجام بدهیم.

کارهایی که باید از شروع پیامک تبلیغاتی انجام بدهیم
چگونه باید شماره ها را جمع آوری کنم .
قبل از شروع بازاریابی پیامکی از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنیم.
چگونه پیامک های تبلیغاتی خود را خواهید فرستاد.

جمع اوری شماره های موبایل برای بازاریابی پیامکی
باید بدانید بسیاری از مشتریان حاضر نیستند شماره موبایل خود را بدهند.
در حالی که ایمیل خود را براحتی می دهند.
برای گرفتن شماره ی موبایل آنها باید به شما اعتماد زیادی داشته باشند.
در ضمن آنها باید بدانند پیشنهادی که برای آنها از پیام کوتاه می فرستید یک پیشنهاد ویژه است، نه آن چیزی که از طریق ایمیل می فرستید.
با مشتریان روراست باشید و برای معرفی پیام کوتاه های خود به مشتری از گام های زیر استفاده کنید.

راهنمایی اول:
پیغام ها بسیار کم ارسال خواهند شد. شاید حداکثر دو بار در ماه.

راهمایی دوم:
پیشنهادات کاملا اختصاصی خواهند بود و برای کسانی که شماره شان را با شما سهیم شده اند ارسال خواهند شد.

راهنمایی سوم:
پیامک ها برای مواردی مانند سفارشات جدید، یادآوری قرارها، و یا یادآوری خدمات است.
 با این راهنمایی ها شما شانس زیادی داردی که شماره موبایل آنها را بگیرید.
شما می توانید این کار را با یک برگه ی ثبت نام، یا وقتی با آنها پشت گوشی صحبت می کنید، یا با اجازه دادن به آنها برای ارسال یک فرم به سایت شما انجام دهید.
می توانید به آنها شماره ای بدهید تا به آن پیام کوتاه بفرستند.

  با پشتکار وظیفه ی خود را انجام بدهید
وقتی کار کمپین پیامکی خود را شروع کردید، باید مطمئن شوید وقتی یک مشتری تقاضای خارج شدن از لیست کرد باید او را سریعا خارج کنید.
نگه داشتن او در لیست شما غیرقانونی خواهد بود.
یک سری قوانین هست که وقتی بازارایابی پیامکی می کنید باید از آنها آگاه باشید.

فقط انتخاب کنید
شما باید قبل از ارسال پیامک رضایت او را داشته باشید.

لغو اشتراک
شما باید با هر ارسال خود یک گزینه ی لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید.
اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

از هزینه ها آگاه باشید
برای مشتریان با برنامه ی پیامک های نامحدود، باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.
 اینها تنها راهنمایی هایی هستند.
شما باید قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی از تمام قوانین مطلع باشید.
این وظیفه ی شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید، یک مشاور می تواند به شما کمک کند.
 
تعریف چاچوب، راه اندازی و شروع کمپین پیامکی
وقتی شماره های خود را جمع کردید، فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید، می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.
پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه ی شما را رصد کند.
یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کنید و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.
منبع : thebalance 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ترجمه عین مقاله، تحلیل، تفسیر و فیچر از جراید خارجی برای انتشار در رسانه های داخلی یک گناه مضاعف است


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


  کتاب


  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز


  آنچه باید بدانیم؟/ جایگاه‌ سازمانی‌ روابط عمومی‌


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تایم


  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری