درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31530صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 مهر 1396 - 22:03
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی ها و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی ها و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش شارا به نقل از استانداری زنجان؛ ادریس سالاری در جلسه شورای هماهنگی مسئولین
روابط عمومی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر انعکاس اخبار مثبت و امید بخش در جامعه تاکید کرد و گفت: سازمان های خدمات رسان در سطح استان، خدمات مهمی را در زمینه های مختلف به مردم ارائه کرده اند که برای اطلاع رسانی خدمات دولت، تعامل میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نهاد روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی استان، اظهار کرد: باید از ظرفیت بالای مطبوعات، خبرگزاری ها، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه های مختلف استفاده کرد که در این راستا، روابط عمومی ها در ایجاد تعامل مثبت و موثر با حوزه های مختلف اطلاع رسانی استان ، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

سالاری استفاده از ظرفیت و خدمات بخش خصوصی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان را امری ضروری دانست و گفت: به منظور تقویت حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف و اطلاع رسانی مستمر، ضروری است تا از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی در این راستا استفاده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و ایجاد فضای مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های استان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نگاه حاکم بر مدیریت عالی اجرایی استان در طول یک سال اخیر تعامل و همفکری مناسبی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها برقرار شده و اطلاع رسانی مناسبی نیز در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

سالاری با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد، خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه در دولت یازدهم، زمینه های لازم برای توسعه استان در حوزه های مختلف از جمله سرمایه گذاری خارجی و ایجاد صنایع بزرگ فراهم شد، اما از ظرفیت های رسانه ای به منظور اطلاع رسانی مطلوب این اقدامات، بهره لازم برده نشد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان یادآور شد: به همین دلیل اعتقاد داریم روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف دولتی و همچنین رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و منسجم می توانند خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت در بخش های مختلف را به روشنی به مردم معرفی و منعکس کنند تا بدین ترتیب، رضایت مندی آحاد مردم را شاهد باشیم.

سالاری با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر، انسجام درونی مناسبی بین مجموعه روابط عمومی ها ایجاد شده است، افزود: با داشتن تعامل سازنده و انسجام درونی بین مجموعه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، هم اکنون عملکرد و نتایج مثبتی در این حوزه به وجود آمده است.

وی یکی از اولویت های اصلی دولت دوازدهم در حوزه روابط عمومی ها را فراهم کردن زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها، ارتقاء روابط عمومی ها و ایجاد هماهنگی و انسجام درون سازمانی و برون سازمانی دانست و گفت: دولت دوازدهم نیز همانند دولت یازدهم، با ایجاد تعامل میان مردم، نخبگان و رسانه ها و داشتن برنامه ای مشخص و مستمر برای ۴ سال آینده، می تواند نگاه مردم را نسبت به عملکرد سازمان ها جلب کند و افکار عمومی را از اقدامات مطلوبی که صورت می گیرد، آگاه نماید.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های اصلی توسعه هر جامعه ای، پاسخگویی مستمر ، یادآور شد: روابط عمومی ها با داشتن مسیری مشخص، مستمر و دائمی، می توانند فضای مناسب و موثری را برای معرفی خدمات دولت و سازمان های مربوطه خود فراهم کنند.

سالاری تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین و ایجاد روحیه مناسب تلاش و فعالیت میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، شاهد موفقیت های ارزشمندی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه در مسیر رشد و توسعه استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت طی ۴ سال گذشته، خدمات قابل قبولی در بخش های مختلف از جمله بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم ارائه کرده است که باید با هماهنگی و انسجام فعالیت ها، زمینه همفکری و مشارکت میان روابط عمومی های استان فراهم شود تا با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود، گام های مطلوبی در حوزه اطلاع رسانی در استان برداشته شود.

در این جلسه، اعضای شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مرتبط با حوزه روابط عمومی ها پرداختند و سپس رسول احدی، به عنوان دبیر شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انتخاب شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد