درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 02:41   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد

  روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد
  افتتاح خط تولید لوله های فولادی اسپیرال با حضور مدیران بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران به حدود 100 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند
  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31525صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 24 مهر 1396 - 12:27
ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها
مهندس آذری جهرمی در چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر تسلط روابط‌عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای تأکید کرد.
  

 

 

انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس آذری جهرمی در چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر تسلط روابط‌عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای تأکید کرد.
 
 ما دو وظیفه داریم اول اینکه زمینه و بستر اطلاع‌رسانی را برای فعالان اطلاع رسانی فراهم کنیم و دوم اینکه فعالیت‌های خودمان را اطلاع رسانی کنیم.
 
 وی افزود: اصلاح و تغییر در وضعیت روابط عمومی باید از درون مجموعه شروع شود و نظام اطلاع‌رسانی که به بازخورد افکار عمومی بی‌توجه باشد از بین می‌رود. روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا سازمان خودتان رادریابند و باید خواسته‌ها و انتظارات افکارعمومی را عملا ًدر برنامه‌های سازمان دخالت دهند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما


  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود


  سناریو- تفکر نو


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران