درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آذر 1396 - 07:54   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

مبارز راه درست نگاری در رسانه ها

  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام


ادامه ادامه مطلب سه

ارزش شرکت مالک

  ارزش شرکت مالک 'وی‌چت' به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارزش شرکت مالک 'وی‌چت' به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسید
  در ارتباط با دیگران فعال تر عمل کنیم
  مرثیه ای بر آثاری که داعش از خود برجای گذاشت
  تجلیل رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش از رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان
  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس تشکیل می‌شود
  نشست مشترک مدیران خبرگزاری ها، نشریات و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی
  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها
  هشدار پانزده هزار دانشمند از صد و هشتاد و چهار کشور جهان به بشریت
  اختراع فنوگراف (گراموفون ـ جعبه ساز)
  پرداخت بیش از 52 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش صنعت و معدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31525صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 24 مهر 1396 - 12:27
ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها
مهندس آذری جهرمی در چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر تسلط روابط‌عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای تأکید کرد.
  

 

 

انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس آذری جهرمی در چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر تسلط روابط‌عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای تأکید کرد.
 
 ما دو وظیفه داریم اول اینکه زمینه و بستر اطلاع‌رسانی را برای فعالان اطلاع رسانی فراهم کنیم و دوم اینکه فعالیت‌های خودمان را اطلاع رسانی کنیم.
 
 وی افزود: اصلاح و تغییر در وضعیت روابط عمومی باید از درون مجموعه شروع شود و نظام اطلاع‌رسانی که به بازخورد افکار عمومی بی‌توجه باشد از بین می‌رود. روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا سازمان خودتان رادریابند و باید خواسته‌ها و انتظارات افکارعمومی را عملا ًدر برنامه‌های سازمان دخالت دهند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اختراع فنوگراف (گراموفون ـ جعبه ساز)


  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها


  خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است


  تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا


  روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار


  فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر منصوب شد


  مرثیه ای بر آثاری که داعش از خود برجای گذاشت


  مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران