درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 10:24   

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی

  نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی


ادامه ادامه مطلب دو

ما فقط برای خودمان مهم هستیم

  ما فقط برای خودمان مهم هستیم


ادامه ادامه مطلب سه

جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان

  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز
  تاکید فرماندار آران و بیدگل بر رسالت خطیر روابط عمومیها و رسانه ها در جنگ اقتصادی و رسانه ای با دشمن
  خبرنگاران پهبادی
  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان
  شرکت مایکروسافت درباره خطرات تکنولوژی تشخیص چهره هشدار داد
  معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش منصوب شد
  اعتمادی پور مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی و مشاور مدیر عامل شد
  مدیریت و دکتر نطقی
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
  کارگاه فشرده آموزشی عکاسی خبری پیشرفته برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31490صفحه نخست » روابط عمومی و زنانپنجشنبه، 20 مهر 1396 - 14:30
زنانِ کار یا کاری برای زنان
پروین خدادادی حدادان/ دانشجوی دکتری ارتباطات - کارآمدترین روش برای مبارزه با فقر جهانی، کاهش درگیری های اجتماعی، همچون همیشه، سرمایه گذاری بر آموزش دختران و آوردن زنان به درون نیروی رسمی کار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش در جایی می خواندم که هلن فیشر، انسان شناس دانشگاه راتجز، پنج خصوصیت، زنانِ کارآفرین را که آنان را منحصر بفرد کرده و می تواند در موفقیت آنان بسیار مهم باشد، اینگونه عنوان کرده است:
1.مهارت‌های_ارتباطی
2.مهارت‌های_مردمی
3.مهارت‌های بکاری‌گیری تفکر شبکه‌ای
4.مهارت برقرای توافق
5.توانایی در ایجاد و گسترشِ روابط


همچنین، نیکلاس کریستف، ستون نویس نیویورک تایمز، چند سال پیش در پاسخ به این پرسش که وجود رهبران زن مهم است یا نه؟ چنین پاسخ داده بود که: "کارآمدترین روش برای مبارزه با فقر جهانی، کاهش درگیری های اجتماعی، همچون همیشه، سرمایه گذاری بر آموزش دختران و آوردن زنان به درون نیروی رسمی کار است." البته شواهد هم نشان می دهد در کشورهای توسعه یافته، داشتن زنان در پشت میز مدیریت، بر چگونگی مصرف منابع، هم از رهگذر تلاش ها برای در نظر گرفتن بودجه های جنسیتی و هم برای مواردی همچون تغییرات آب و هوا، تاثیر می گذارد. همانگونه که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) یادآوری می کند: "زنان در سنجش با مردان، اغلب، میزان بیشتری از درآمدشان را صرف خانواده و اجتماع شان می کنند."


آژانس آمریکایی توسعه جهانی (USAID) نیز می گوید: "وقتی که دختران 10 درصد بیشتر به مدرسه می روند، تولید ناخالص داخلی کشور، به طور متوسط، 3 درصد افزایش می یابد."

 

افزون بر این که وقتی زنان به یک میزان با مردان از امکانات برخوردار باشند، "بازدهی محصولات، 10 درصد افزایش می باید." و همه اینها در حالی است که در منشور جهانی «حق زنان بر شهر» در سطح مدیریت دموکراتیک محلی، نیز آمده است که: شهر نیازمند قوانینی است که حضور زنان در سطوح تصمیم‌سازی محلی را، هم در حوزه‌ی قانون‌گذاری و هم در حوزه‌ی اجرایی تضمین کند. حوزه‌های مربوط به زنان با بودجه‌های مستقل در ساختار حکمرانی محلی نهادینه گردند.

 

سیاست‌های عمومی در خصوص تغییر در شیوه تقسیم وظایف در حوزه خصوصی به اجرا گذاشته شوند و آمار و اطلاعات مربوط به کار و وقتی که زنان در خانه صرف تولید خدمات می‌کنند روشن گردد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  مدیریت و دکتر نطقی


  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فردا برگزار می شود


  ساماندهی روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران کلید خورد


  + مثبت روابط عمومی


  امضاء تفاهم نامه رسانه ای بین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما


  کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند


  خبرنگاران پهبادی


  چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی