درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 10:35   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31486صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 مهر 1396 - 17:32
نشست شورای اطلاع رسانی و مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد
علی اشرف افخمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدل های جدید و خاص باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی اشرف افخمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدل های جدید و خاص باشیم.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جلسه شورای اطلاع رسانی و مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت سخن می گفت، افزود: پیش از تصرف بازار باید به دنبال اثرگذاری بر ذهن مشتری بود، زیرا تاثیرگذاری بر ذهن مشتری به معنای در دست گرفتن بازار نیز هست.


افخمی ضمن تاکید بر مهارت افزایی در حوزه صنعت و بازاریابی، تغییر نگاه نسبت به توسعه را حائز اهمیت شمرد و تصریح کرد: حضور در فضای بین المللی به ما رقابت را می آموزد و این رقابت است که به ما می آموزد تا دانایی خود را افزایش داده و مدل های کسب و کار خود را نوسازی کنیم.


افخمی در ادامه GDP و میزان صادرات کشورهای پیشرفته را با ایران مقایسه کرد و روش های جدید کسب و کار و حضور در فضای بین المللی را از روش هایی برشمرد که می تواند به کشورمان کمک کند تا به جایگاه واقعی خود در جهان دست یابد.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه ما به دنبال کار کلاسیک نیستیم به موفقیت های دوره دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در صنایع زیرساخت، پتروشیمی و فولاد و سایر صنایع اقدامات موثری در کشور صورت گرفته است ، به عنوان مثال تا زمان دولت یازدهم ظرفیت فولاد کشور ۱۷ میلیون تن بوده و در ۴ سال گذشته برای ۸ میلیون تن ظرفیت جدید ال-سی گشایش یافته است که این تنها کار بانک صنعت و معدن است.


وی گفت : در جهان امروز تولید فکر از سودآوری بالایی برخوردار است و شرکت های مشاوره از این طریق درآمدهای بالایی دارند، مانیز در داخل کشور باید برای این نوع فعالیت ارزش قائل شده و برایش برنامه ریزی کنیم.


افخمی سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور را دقیق و کارشناسانه توصیف کرد و گفت برای تحقق اهداف این سند با برنامه عملیاتی تدوین شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد