درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:10   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31480صفحه نخست » چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 00:59
«داو» از تبلیغ نژاد پرستانه خود در فیسبوک پوزش خواست
شرکت آرایشی-بهداشتی «داو»، بخاطر تبلیغی نژاد پرستانه که در آن یک زن سیاه‌پوست پس از استفاده از صابون این شرکت سفید می‌شود، مجبور به عذرخواهی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آرایشی-بهداشتی «داو»، بخاطر تبلیغی نژاد پرستانه که در آن یک زن سیاه‌پوست پس از استفاده از صابون این شرکت سفید می‌شود، مجبور به عذرخواهی شد.

در این تبلیغ یک زن سیاه پس از در‌آوردن پولوور خود به شکل یک زن سفید‌پوست ظاهر می‌شود. در تصویری دیگر یک زن سفید بعد از در‌آوردن لباس به یک زن آسیایی تبدیل می‌شود.

شرکت داو که متعلق به شرکت بین‌المللی «یونیلور» است در تویتر نوشت: «در تصویری که اخیرا در فیسبوک منتشر کردیم یک زن رنگین پوست به درستی نشان داده نشده است. ما عمیقا از این بی‌احترامی متاسف هستیم».

هنوز مشخص نیست که بازار مخاطب این تبلیغ کجا بوده است، اما نایسموآ، هنرمند گریمور که برای اولین بار این تصاویر را در فیسبوک منتشر کرد گفت که این تبلیغ تاکیدی روی رنگ نداشته و براساس اطلاعات آماری به دست آمده در بازار آمریکا در باره رنگ پوست ساخته شده است.

به گزارش سایت بریتانیایی ایندیپندنت، مشتریان در اعتراض گفتند: «داو چه چیزی به جز نژادپرستی آشکار را در این تبلیغ نمایش می‌دهد؟»

یک مشتری دیگر قول داد که این شرکت را تحریم خواهد کرد و گفت‌: «من مشتری این محصول هستم ولی دیگر از داو خرید نخواهم کرد».

این اولین بار نیست که شرکت داو با این مشکل روبرو می‌شود. در سال ۲۰۱۱ هم تبلیغات داو اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد