درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:54   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31479صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 19 مهر 1396 - 00:52
تبلیغات سنگین روسیه در گوگل در آستانه انتخابات آمریکا
پس از فیس بوک و توئیتر، گوگل نیز از انتشار تبلیغاتی روسیه بر روی برخی سرویس‌های این شرکت برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا خبر داد. ده‌ها هزار دلار تبلیغات روی یوتیوب و موتور جستجوی گوگل قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از فیس بوک و توئیتر، گوگل نیز از انتشار تبلیغاتی روسیه بر روی برخی سرویس‌های این شرکت برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا خبر داد. ده‌ها هزار دلار تبلیغات روی یوتیوب و موتور جستجوی گوگل قرار گرفته است.


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز دوشنبه (۱۷ مهر/ ۹ اکتبر) گزارش داد که بررسی‌های گوگل نشان می‌دهند "عوامل روسی" ده‌ها هزار دلار خرج تبلیغات بر روی سرویس‌های یوتیوب، جستجوی گوگل و جی‌میل کرده‌اند.


بر اساس این گزارش به نظر نمی‌رسد این تبلیغات توسط همان موسسه وابسته به کاخ کرملین صورت گرفته باشد که در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز تبلیغات منتشر کرده بود. اطلاعات تازه مشخص می‌کند که احتمالا یک سازماندهی گسترده برای انتشار "اطلاعات نادرست" توسط روسیه صورت گرفته است.


گوگل بخش بزرگی از تجارت آنلاین را در اختیار دارد و سایت یوتیوب نیز بزرگترین سایت ویدیو در جهان است. این شرکت به درخواست‌ها برای توضیحات بیشتر در مورد این ماجرا پاسخ نداده است.


گزارش واشنگتن پست تصریح می‌کند که گوگل توانایی نفوذ روسیه بر روی سرویس‌های خود را کاهش داده است. پیش از این توییتر تایید کرد که روسیه برای اثرگذاری بر انتخابات آمریکا هزینه‌های زیادی را صرف تبلیغات روی این شبکه کرده است.


"تبلیغاتی روسی" روی فیس‌بوک
الکس استاموس، رئیس بخش امنیتی شرکت فیس‌بوک، اوایل ماه سپتامبر در وبلاگ خود نوشت که در محدوده زمانی ژوئن ۲۰۱۵ تا ماه مه ۲۰۱۷ در مجموع سه هزار تبلیغ و ۴٧٠ حساب و صفحه "غیرواقعی" مطالبی در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی پخش کرده‌اند.


بر اساس گزارش دیگری از فیس‌بوک این امکان وجود دارد که شرکتی در روسیه در این شبکه اجتماعی ۱۰۰ هزار دلار صرف تبلیغات کرده و از این راه بر انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا تاثیر گذاشته باشد.


این داده‌ها در حالی از سوی فیس‌بوک منتشر شده که این شرکت به علت آن‌چه کمبود شفافیت در راه و روش تبلیغات خوانده می‌شود، در معرض انتقادات شدید قرار گرفته است.


منبع سفارش‌دهنده‌ی بسیاری از تبلیغات در این شبکه اجتماعی برای مخاطبان مشخص نیست.


افزایش نظارت بر تبلیغات
خبرگزاری رویترز روز ۱۶ شهریور (هفتم سپتامبر) گزارش داد کنگره آمریکا احتمالا از شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی خواهد خواست تا اطلاعات بیش‌تری را در رابطه با چگونگی استفاده از این پلت‌فرم‌ها برای تبلیغات سیاسی منتشر کنند.


سناتور مارک وارنر، نماینده دموکرات کنگره آمریکا، اعلام کرد در این زمینه نیازمند تدوین قوانینی خواهیم بود تا این کمپانی‌ها را به تطبیق کار خود با قوانینی که هم‌اکنون در رابطه با تبلیغات تلویزیونی وجود دارند، ملزم کنند.


به گفته وارنر، امکان دستیابی به محتوای تبلیغات تلویزیونی برای هر آمریکایی موجود است: «می‌توانی بروی و ببینی!» چیزی که به گفته او در ارتباط با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

 

منبع: http://www.dw.com


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد